Fitness Seller

Kan jij zonder leven zonder uit te gaan??

Zonder leven niet. Zonder uitgaan wel.

je hebt hem goed geraakt zo te zien. nog niet helemaal nuchter!?

Nee, ik moet chicks zien, anders word ik deprie en pleeg ik zelfmoord.

Als ik singel ben kan ik niet zonder uitgaan..dan ga je als het ware op zoek en ga je socializen. Een jager moet jagen zeker op dat moment:)

Uitgaan,heb er nooit wat aan gevonden.
Ga liever naar een concert of een gabberfeest eens in de zoveel tijd.
Ja,is ook uitgaan uiteraad....maar met woord uitgaan zie ik altijd o.a allemaal breezers voor me die staan te hossen in een discotheek of rond hangen in een bar en dan hard gaan op de top 40,en dat elk weekend.

Kan prima zonder. Ben het wel leuker gaan vinden when smoking got banned. Yay.

Uitgaan,heb er nooit wat aan gevonden.
Ga liever naar een concert of een gabberfeest eens in de zoveel tijd.
Ja,is ook uitgaan uiteraad....maar met woord uitgaan zie ik altijd o.a allemaal breezers voor me die staan te hossen in een discotheek of rond hangen in een bar en dan hard gaan op de top 40,en dat elk weekend.

heel herkenbaar
gabberfeestjes :hedbang:

ik kan zonder uitgaan, maar k zou het wel missen denk ik
ga niet uit voor te scoren, dat kan ook in dagelijkse leven

Ik ga bijna nooit uit. t'Is meestal een beetje zuipen en schreeuwen naar elkaar zonder dat je nou daadwerkelijk begrijpt waar de ander het over heeft. :P

Kan persoonlijk makkelijk zonder. Ben nooit de uitgaansfreak geweest. Zuipen doe ik ook niet meer, dus dan irriteer je snel aan al die zatlappen :roflol:

Kan evenzeer genieten van een filmpje of relaxavond.

Ik ga bijna nooit uit. t'Is meestal een beetje zuipen en schreeuwen naar elkaar zonder dat je nou daadwerkelijk begrijpt waar de ander het over heeft. :P

+1 ben er ook niet zoon fan van lijkt wel een dieretuin soms

lekker chille bij iemand thuis groepje goeie vrienden beedje bier bbq erbij:D

:DIk ga 3 a 4 p.w. naar de gym;)...na een kroeg of iets dergelijks kan al wel eens 6 of 7 jaar geleden zijn:eek::D.

Yep.. ik ga zowiezo niet zo heel vaak uit.

Kan persoonlijk makkelijk zonder. Ben nooit de uitgaansfreak geweest. Zuipen doe ik ook niet meer, dus dan irriteer je snel aan al die zatlappen :roflol:

Kan evenzeer genieten van een filmpje of relaxavond.

Second that, zuipen sowieso nooit gedaan .. lekkere relaxen en wat vreten met wat maten filmpje erbij, veel relaxter.

No problem, als ik er maar af en toe in mag.

Neej eigelijk niet:P Ik blijf dit weekend thuis, omdat ik iedere overgebleven hersencel nodig heb voor mijn psychologie hertentamen dinsdag:P en verveel me serieus nu al helemaal dood, zelfs op DBB valt nix te rellen:(

Terug
Naar boven