MuscleMeat

Kan jij zonder leven zonder uit te gaan??

Ik mag er niet aan denken.. niet meer op stap gaan. Ik ga nu zo'n 2 keer per week op stap en er is niks fijner dan dat! Beetje feesten met m'n kameraden en wat meisjes. Iedereen die ik ken gaat trouwens ook vaak op stap, dus het zou maar asociaal zijn van mij als ik nooit meeging.

Hier hetzelfde. Gewoon lekker feesten, thuis zitten en een filmpje kijken kan ik ook nog als ik straks 35 ben.

heb het 2 jaar zonder gedaan, ging me wel goed af.
Maar na die 2 jaar had ik toch het gevoel iets te missen. Nu ga ik wel geregeld eens uit. Volgend jaar stop ik er waarschijnlijk wel weer mee, heb het gevoel het allemaal gezien te hebben

Nee, ik zou niet kunnen leven zonder uitgaan. Vind het te leuk en heb die ontspanning echt nodig aan het einde van de week.

Ik ging vorig jaar nog 2 keer per week uit (vrijdag en zaterdag), maar dat wordt steeds minder. Ik ga alleen uit als er echt een bepaald feest is wat ik niet wil missen. Nooit uitgaan zou ik niks vinden, maar de drang om uit te gaan wordt wel steeds minder.

Ik ga vrijwel nooit uit, max 1x per maand ofzo...

Heb er eigenlijk niet zoveel aan. Zit liever ergens bij een van mn bro's thuis, muziekje op of filmpje kijken en beetje zeveren enzo. :p

Vast wel, maar liever niet.

als je onder uitgaan zuipen dansen en sjanzen versta. No worries, de echt interessantere scharrels/relatiepotenties vind je wel ergens anders als alleen in dat kansloze uitgaansleven.

als je onder uitgaan alle leuke uitjes en uitstapjes versta.. hell no.. ik kan niet alleen leven om te werken.. dus blaas bij mij de kaars dan maar uit!

Ja, kan prima. Ik ga al zelden/nooit uit. Op zeker moment ken je het wel.

ik ga niet vaak uit, maar vind het wel heel leuk. Alleen ik kan er ook wel zonder leven ja.

ja makkelijk want ik ga nooit uit. leven zonder trainen? nee dat niet

ik heb de onspanning wel nodig dus als ik kan ga ik zeker uit en als je jong bent moet je het doen niet als je met pensioen gaat hi hi lol

Jawel.. Zonder me sportschool niet xD.

ik kan er zeker zonder want ik ga zelden op stap.
met opstap bedoelen ze hier wat in een discotheek staan en wat domme dingen schreeuwen in elkaars oor. 70% van de lui zijn trouwens jongens die tegen je aan staan te hossen en de meiden die er zijn zijn sletjes of bezet dus daar hoef je het ook niet voor te doen. Ik ga soms wel maar dat is omdat iedereen me vraagt om mee te gaan maar het doet mij echt niet veel. zit liever op de bank met mn vriendin voor een goeie film.

Uitgaan? Dansen in een discotheek?....Je wordt verdoet waar je bij staat..

Ik ga liever hardlopen, een goed boek lezen, met vrienden achter de vrouwen aan, of gewoon goed veel slapen als mijn week daarvoor zwaar was.

Terug
Naar boven