Fitness Seller

Kan niet beslissen over cutkuur

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee

Wil over een weekje of 2 beginnen met een cutkuur maar twijfel hard over wat ik moet doen. Wil nog niet aan tren beginnen en wil eigenlijk een aas zonder DHT.

Wat ik in eerste instantie in gedachte had:

wk 1-10 Test-e 250mg ew
wk 1-10 Primo-e 300mg ew
wk 12-16 nolva 20mg ed

of

wk 1-10 Test-e 250mg ew
wk 1-10 Mast-e 300mg ew
wk 12-16 nolva 20mg ed

Mijn laatste kuur was 12wk test-e met 4wk dbol kick. Mijn haar heeft volgensmij niet extreem veel geleden, heb alleen het idee dat mijn haarlijn ietjes naar achter is gegaan. Hoeveel slechter is primo of mast ten opzichte van test-e en dbol? En wat zou een goed alternatief zijn voor primo of mast?

heb er geen ervaring mee, mast en primo. Maar persoonlijk zou ik voor primo gaan, en wat hoger doseren. Ga ik zelf binnenkort ook doen. En liefst wat langer omdat primo langer door zou kunnen gaan. (kan niet bevestigen of dat nu onzin is of niet)

mast-e zeker al niet nemen, mast-p zal wel iets doen maar is maar van korte duur beter primo voor the long run ook mast merk je pas echt iets van als je echt al laag staat in bf%

Primo en mast zijn veel te laag gedoseerd. En het is allebei DHT.

Bold is dan nog eigenlijk de enige optie, maar moet je langer nemen en heb je kans dat je flink honger krijgt. Dat is niet zo handig in de cut.

Missch moet je jezelf er overheen zetten dat je kaal word. Uiteindelijk worden we dat bijna allemaal.

Of misschien dan toch wat tren?

• Topic Starter Topic Starter
Primo en mast zijn veel te laag gedoseerd. En het is allebei DHT.

Bold is dan nog eigenlijk de enige optie, maar moet je langer nemen en heb je kans dat je flink honger krijgt. Dat is niet zo handig in de cut.

Missch moet je jezelf er overheen zetten dat je kaal word. Uiteindelijk worden we dat bijna allemaal.

Of misschien dan toch wat tren?

Welke doseringen primo en mast lijken jou beter? En hoeveel slechter is primo of mast voor je haar in verhouding met winny? Winny heb ik namelijk al eens gedaan en daar had ik weinig last van haar problemen.

Primo naar 500mg ew, eventueel wanneer je dat kan de kuur wat langer doortrekken ( zoals al gezegd, prima slaat later in ).
Primo heeft geen tot nauwelijks DHT conversie, kaal zal je er iig niet van worden :)

Primo vs mast = beide de droge harde look, alleen heb je op primo nog aardige gain aan massa +/- 8kg op 10 weken moet wel lukken, bij mast kun je dat waarschijnlijk halveren.

Primo naar 500mg ew, eventueel wanneer je dat kan de kuur wat langer doortrekken ( zoals al gezegd, prima slaat later in ).
Primo heeft geen tot nauwelijks DHT conversie, kaal zal je er iig niet van worden :)

Primo vs mast = beide de droge harde look, alleen heb je op primo nog aardige gain aan massa +/- 8kg op 10 weken moet wel lukken, bij mast kun je dat waarschijnlijk halveren.

Wel tof dat jij kunt voorspellen dat iemand in een cutkuur 8 kg gaat pakken man. Voorspel mij ook ff de getallen voor de lotto, misschien kan ik nog een lot halen.

In een cut boeit het geen ruk welke AAS je gebruikt. Tren is leuk omdat het zo sterk is dat je er wss zelfs nog massa op gaint terwijl je flink onder onderhoud zit. Al de rest is imo puur zorgen dat je geen spiermassa inlevert, of je dit nou op Mast, Primo of Deca doet boeit niet naar mijn mening.

Mss licht offtopic maar heel benieuwd waarom Primo, wat een Enantaat ester heeft, later inkickt dan TestE of TrenE. Nooit begrepen. Is de E-ester van Primo een speciale ofzo?

Wel tof dat jij kunt voorspellen dat iemand in een cutkuur 8 kg gaat pakken man. Voorspel mij ook ff de getallen voor de lotto, misschien kan ik nog een lot halen.

In een cut boeit het geen ruk welke AAS je gebruikt. Tren is leuk omdat het zo sterk is dat je er wss zelfs nog massa op gaint terwijl je flink onder onderhoud zit. Al de rest is imo puur zorgen dat je geen spiermassa inlevert, of je dit nou op Mast, Primo of Deca doet boeit niet naar mijn mening.

Mss licht offtopic maar heel benieuwd waarom Primo, wat een Enantaat ester heeft, later inkickt dan TestE of TrenE. Nooit begrepen. Is de E-ester van Primo een speciale ofzo?

Als je een voorspelling wil moet je paulusma bellen, ik geef alleen aan wat mogelijk is.
Op primo kun je nog aardig wat gainen, op mast zal dat minimaal zijn.

Wat betreft het verschil binnen enan : http://en.wikipedia.org/wiki/Bioavailability

Als je een voorspelling wil moet je paulusma bellen, ik geef alleen aan wat mogelijk is.
Op primo kun je nog aardig wat gainen, op mast zal dat minimaal zijn.

Wat betreft het verschil binnen enan : http://en.wikipedia.org/wiki/Bioavailability

Op mast kan je ook prima gainen mits er ook test in de kuur zit .. Gewoon bullshit wat je zegt kerel.ontopic ,ik zou voor test-p mast-p gaan evt wat winny toevoegen de laatste 4 weken van je kuur ..

Welke doseringen primo en mast lijken jou beter? En hoeveel slechter is primo of mast voor je haar in verhouding met winny? Winny heb ik namelijk al eens gedaan en daar had ik weinig last van haar problemen.

De gedachte achter een cut kuur is, tegengaan van spierafbraak tijdens calorieën deficiënt icm cardio. Dus zou je niet veel nodig hebben. Dus je test kan je idd op 250 zetten maar voor de mast of primo, wil je daar iets van merken moet je meer zetten. Daarnaast ben ik van mening, als je dan toch on bent kan je net zo goed ietsjes meer zetten ;)

500test met 600primo. Of 500test met 600mast. (400mast kan opzich ook).

Wat betreft haaruitval, dht is dht, maar winny neem je niet zo lang als dat je mast of primo zou nemen. Dus heb je ff simpel gezegd langer de tijd om haren te verliezen haha.

Ik moet wel zeggen uit eigen ervaring dat ik dacht te merken dat ik van primo meer haaruitval kreeg dan van mast. Maar dat kan misch ook net de tijd zijn wanneer ik het gebruikte. Dan bedoel ik leeftijd en aantal haren op dat moment haha.

Primo of mast.. Maakt niet veel uit. Doet nagenoeg hetzelfde. Ik zou voor high dose mast kiezen. 600-1000mg.
En dat je van mast pas wat ziet als je laag in vet% is de grootste onzin. Dan zou je van geen enkele dht wat moeten merken met hoger vet..
Degenen die dat roepen nemen wijvendoseringen. Van 20mg winstrol ga je ook weinig merken, om maar een voorbeeld te noemen. Mast moet gewoon hoger gedoseerd worden (dacht dat de medicinale dosering al op 500 gezet wordt) en dan gaat het wonderen verrichten. Geen kilo's nee, maar wie wil er nu een shitload aan vocht en vet gainen? Want daar hebben we het wel over als je, zoals hierboven genoemd wordt, 8 kilo zou moeten pakken. Mast numero uno!

Primo of mast.. Maakt niet veel uit. Doet nagenoeg hetzelfde. Ik zou voor high dose mast kiezen. 600-1000mg.
En dat je van mast pas wat ziet als je laag in vet% is de grootste onzin. Dan zou je van geen enkele dht wat moeten merken met hoger vet..
Degenen die dat roepen nemen wijvendoseringen. Van 20mg winstrol ga je ook weinig merken, om maar een voorbeeld te noemen. Mast moet gewoon hoger gedoseerd worden (dacht dat de medicinale dosering al op 500 gezet wordt) en dan gaat het wonderen verrichten. Geen kilo's nee, maar wie wil er nu een shitload aan vocht en vet gainen? Want daar hebben we het wel over als je, zoals hierboven genoemd wordt, 8 kilo zou moeten pakken. Mast numero uno!

zit dikgedrukt, zou je om die reden juist geen primo nemen. Om toch nog die kilo's te pakken los van hoeveel het er nu zijn.

mast wordt niet voor niets poor-mans primo genoemd. Nagenoeg dezelfde werking en goedkoper. Je zult met primo niet meer kilo's pakken dan mast of winstrol. dht's zijn nu eenmaal geen kilo pakkers (wel kwaliteitskilo's). Aromatiserende middelen welliswaar meer kilo's, maar ook meer vocht (en vet).

mast wordt niet voor niets poor-mans primo genoemd. Nagenoeg dezelfde werking en goedkoper. Je zult met primo niet meer kilo's pakken dan mast of winstrol. dht's zijn nu eenmaal geen kilo pakkers (wel kwaliteitskilo's). Aromatiserende middelen welliswaar meer kilo's, maar ook meer vocht (en vet).

Dit !

• Topic Starter Topic Starter
mast is poor-mans primo maar met zelfde resultaten. Waarom zou je dan voor iets duurders gaan als het eind resultaat hetzelfde is?

Terug
Naar boven