Fitness Seller

Kan WOW gratis?

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Hee gasten
Ik heb wel eens een demo gespeeld van world of warcraft en dat was best leuk. Ik vraag me af of het ook mogelijk is om deze game gratis te spelen?
Iemand hier die daar meer van af weet?

greets

nou.. ik hem op de pc staan.. gratis.. maar vraag me niet hoe dat werkt..

Lijkt me niet, tenzij je je account aanmaakt met andermans creditcard gegevens. Maar het kost sowieso maar 12 euro de maand ofzo toch?

Hee gasten
Ik heb wel eens een demo gespeeld van world of warcraft en dat was best leuk. Ik vraag me af of het ook mogelijk is om deze game gratis te spelen?
Iemand hier die daar meer van af weet?

greets

Cracked servers. Maar niet aan dat spel beginnen man, het slokt je op en maakt een nolifer van je als je gevoelig bent voor verslaving

Lijkt me niet, tenzij je je account aanmaakt met andermans creditcard gegevens. Maar het kost sowieso maar 12 euro de maand ofzo toch?

Wordt toch een aardig bedrag als je bv 2-3j speelt , geniaal ook van die mannen zo'n verslavend spel + dan nog eens zoveel geld vragen. Reken eens uit voor 1 miljoen spelers :eek:

ik betaal er niks voor .. heb een gehackte versie van gekregen.. maar speel het eigelijk nooit.. het is wel zo, die het spelen.. spelen het ook dag en nacht..

Wordt toch een aardig bedrag als je bv 2-3j speelt , geniaal ook van die mannen zo'n verslavend spel + dan nog eens zoveel geld vragen. Reken eens uit voor 1 miljoen spelers :eek:
Veel geld? Weet het niet exact meer, maar iets van 12,5 euro/maand ofzo. Da's ****ing weinig. Ga eens een avondje weg, geef je veel meer uit in een veel kortere periode.
En nee niet iedereen die het speelt, speelt het dag en nacht en/of is verslaafd. Dat heb je zelf in de hand.

Ong 150euro in een jaar om een beetje met een stom ventje rond te lopen op de computer is wel veel. Reken dat uit naar 3j , en veel mensen hebben hun verslavingen totaal niet in de hand.

• Topic Starter Topic Starter
Cracked servers. Maar niet aan dat spel beginnen man, het slokt je op en maakt een nolifer van je als je gevoelig bent voor verslaving
lol
Het gaat er mij meer om dat ik gewoon een extra spelletje heb die ik gratis kan spelen.

Playstation 3 owned pc gamen sowieso

ik betaal er niks voor .. heb een gehackte versie van gekregen.. maar speel het eigelijk nooit.. het is wel zo, die het spelen.. spelen het ook dag en nacht..
En werkt die gewoon goed?

Veel geld? Weet het niet exact meer, maar iets van 12,5 euro/maand ofzo. Da's ****ing weinig. Ga eens een avondje weg, geef je veel meer uit in een veel kortere periode.
En nee niet iedereen die het speelt, speelt het dag en nacht en/of is verslaafd. Dat heb je zelf in de hand.

Dat vind ik toch aardig duur als je dat elke maand moet betalen.

Playstation 3 ownt niet alles , FPSs zuigen op ps3. Je kan veel sneller , nauwkeuriger richten met een muis dan met analog. Voor de rest vind ik ps3 beter.

Ong 150euro in een jaar om een beetje met een stom ventje rond te lopen op de computer is wel veel. Reken dat uit naar 3j , en veel mensen hebben hun verslavingen totaal niet in de hand.
Jij vindt het misschien stom, maar mensen die het spelen hebben daar wel plezier mee en daar gaat het om. Als je een hoop verschillende games wilt spelen geef je zoiets al uit voor 2 of 3 games... Terwijl de spelduur volgens een collega (fervent Xbox 360 speler) alleen maar minder en minder wordt.
O en hoeveel kosten andere hobby's per jaar? In vele gevallen toch wel een stuk meer.

Playstation 3 ownt niet alles , FPSs zuigen op ps3. Je kan veel sneller , nauwkeuriger richten met een muis dan met analog. Voor de rest vind ik ps3 beter.
Tja de muis is wel erg handig natuurlijk.

En fps zuigen echt niet, denk aan Resistance en killzone.

Tja de muis is wel erg handig natuurlijk.

En fps zuigen echt niet, denk aan Resistance en killzone.

Inderdaad fps zuigen niet op pc , maar wel op ps3.(mijn mening) De rest speelt ik liever op ps3

@Samu , ong 150 euro op een jaar om gewoon maar te mogen spelen , internet betalen en elektriciteit. Wordt al een mooi bedragje als je alles samenrekent.

:roflol: een maat van mij is verslaafd aan dat spel, ik zou er niet aan beginnen

Ga toch metal gear solid spelen ofzo... deze games zijn nerdy.

Terug
Naar boven