MuscleMeat

Kan WOW gratis?

lol
Het gaat er mij meer om dat ik gewoon een extra spelletje heb die ik gratis kan spelen.

Playstation 3 owned pc gamen sowieso

En werkt die gewoon goed?

jah, die werkt helemaal goed..
je maakt een poppetje aan, en je begint dan in een werled waar je hogerop moet zien te komen door te vechten en ervaring opdoen..
wel grappig, maar t duurt mij allemaal te lang

haha, zo makkelijk zal dat niet gaan hoor:P

Wat voor spel is dat ragnarok?
En is het kwalitatief goed/uitgebreid? Anders hoef ik het ook niet te downloaden.
Een van de meest gespeelde MMO's. Heel erg uitgebreid, en er is een hoop te doen :)

wow kan niet gratis op legale server, op illegale servers is het niks aan

Beter speel je dan gewoon guildwars, zelfde idee en dit is gratis. Aanschaf van het spel kost twee tientjes. WoW is leuk, maar dan houdt het op want het kost geld en tijd.

Beter speel je dan gewoon guildwars, zelfde idee en dit is gratis. Aanschaf van het spel kost twee tientjes. WoW is leuk, maar dan houdt het op want het kost geld en tijd.

dit vind ik zo'n onzin argument...wow kost 13 euro per maand
hoeveel biertjes koop je daar tegenwoordig voor en hoeveel zuip jij op een avond :o, beetje relativeren
13 euro is niets tenzij je een uitkering hebt en voor 4 kinderen moet zorgen, zeker niet voor het potentiële plezier wat je eruit kunt halen

10-day trial , op acc van iemand anders of op een illegale server gaan zijn enige opties

Ong 150euro in een jaar om een beetje met een stom ventje rond te lopen op de computer is wel veel. Reken dat uit naar 3j , en veel mensen hebben hun verslavingen totaal niet in de hand.

Dat zuipen sommige in één weekend er doorheen dus what's the deal :D .

Terug
Naar boven