XXL Nutrition

Kannibaal

christG

Freaky Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
85kg
Mexicaanse ’kannibaal’ pleegt zelfmoord in cel

MEXICO-STAD - De man die door de Mexicaanse pers ’de kannibaal’ was gedoopt, heeft zich in zijn cel van het leven beroofd. De man kreeg de bijnaam nadat de politie op een bord in zijn appartement de gekookte en op smaak gebrachte lichaamsdelen van zijn vermoorde vriendin had aangetroffen.

De 38-jarige José Luis Calva werd dinsdagochtend hangend aan een riem in zijn gevangeniscel gevonden. De man had eerder toegegeven dat hij zijn 32-jarige vriendin Alejandra Galeana had vermoord maar ontkende dat hij haar had opgegeten. Calva zei dat hij haar lichaam in stukken had gesneden en had gekookt om het aan straathonden te voeren en zo het bewijs van de moord te vernietigen.

Calva werd tevens in verband gebracht met de moord op een ex-vriendin in 2004. Haar verminkte lichaam werd in kartonnen dozen gevonden. Ook zou hij verantwoordelijk zijn voor de moord op een vrouwelijke kennis. Het in stukken gehakte lichaam van die vrouw werd eerder dit jaar in een koffer gevonden. Alle slachtoffers lijken te zijn gewurgd.

Calva was ten tijde van zijn dood bezig aan zijn autobiografie, die de titel'De kannibaaldichter' droeg.

jns (ap)

Er lopen vreemde mensen rond op deze aardkloot. Enfin, eentje minder nu...

kan ie zichzelf opeten ... o nee :scratch: :D

:meal:

Kan mij al voorstellen wat die kerel denkt terwijl hij zijn vriendin aan het wurgen is: ''hmmm, lekker, jij gaat smaken met een beetje peper en zout"
Sick mother****er

Waarom je vriendin vermoorden? Als je haar wilt vermoorden waarom is ze dan je vriendin?...

Idioot.

ik zou ook wel eens mens willen proberen:yes:

lol !

hmmm had ie niet gewoon zelfmoord kunnen plegen voordat ie de anderen vermoorde??

Wat zei die tegen zn vriendin?
"ooh schatje ik kan je gewoon wel opeten!"

Ik zou wel eens een stukje van Roxxe willen proeven:meal:
Un filet pure de Roxxe :lick:

zou niet echt smaken denk ik :p

Terug
Naar boven