AndroidHealthClinic

Weer cel en tbs voor moord op pedofiel

Op de nihilistische toer :p

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Een ieder kan een pedofiel aanklagen en een rechtszaak beginnen. Bij overtuigend bewijs laat onze samenleving geen pedo lopen. Maar via uitlokking iemand vermoorden die slechts in woord zegt pedofiel te zijn noem ik geen bewijs. Iemand kan heel goed aan het trollen zijn op Martijn en zich als pedo voordoen om mensen kwaad te krijgen en reacties uit te lokken. Eenzame mensen doen soms gekke dingen om aandacht te krijgen en negatieve aandacht is dan ook aandacht. Ik heb geen bewijs gezien dat meneer pedo is. En het is niet aan ons om te bepalen of er bewijs is. In fatsoenlijke landen gaat een rechter daarover.

Ik heb het dan ook niet over dit specifiek voorbeeld. Een pedofiel die zich al vergrepen heeft laat ook blijken dat hij/zij niet in staat is om op een fatsoenlijke wijze te functioneren in deze maatschappij en dus niet vrij hoort rond te lopen.

Iemand is op een site van een pedofielen vereniging aan het verkondigen dat hij pedofiel is. Zou deze meneer dan aan het trollen zijn?

niet noodzakelijk, het komt uit die achterlijke christelijke leer van absoluut goed en absoluut kwaad. Zulke zaken bestaan niet en het is gewoon 'nuttig' om ongewenst gedrag uit de maatschappij de verwijderen:)
moraliteit is een menselijke uitvinding, dus als de publieke opinie zou veranderen, krijgt moraliteit gewoon een andere betekenis en is het wel "moreel" om een pedo uit de weg te ruimen.

Dus moraliteit komt van de christendom, en het is een menselijke uitvinding en daarom bestaat het niet, maar het is wel nuttig om ongewenst gedrag te verwijderen.

Ga een boek lezen beunhaas :roflol:

niet noodzakelijk, het komt uit die achterlijke christelijke leer van absoluut goed en absoluut kwaad. Zulke zaken bestaan niet en het is gewoon 'nuttig' om ongewenst gedrag uit de maatschappij de verwijderen:)
moraliteit is een menselijke uitvinding, dus als de publieke opinie zou veranderen, krijgt moraliteit gewoon een andere betekenis en is het wel "moreel" om een pedo uit de weg te ruimen.

Of pedofilie is een teken van ware kinderliefde. Waar is de grens als we alle ankers van goed en kwaad overboord gooien. Als je filosofisch alles ter discussie stelt zoals Nietsche deed. (neem aan dat je het over moraliteit hebt volgens zijn kijk daarop) dan wordt je uitendelijk net zo gek als hij. Pedofilie is verwerpelijk en dat is moord en zeker moord als uiting van eigenrichting ook.

Niet omdat ik het er mee eens ben maar dat verwerpen van moraliteit trek ik wat verder door. Stel in onderstaand voorbeeld, de roofvogels zijn de pedo's en de lammetjes de kinderen:

Nietzsche maakt een vergelijking met een kudde lammetjes, waarboven een groep roofvogels circelt en regelmatig een lammetje vangt en opeet. In de natuur geen ongewoon verschijnsel. De lammetjes staan hier volkomen machteloos tegenover. Ze kunnen er helemaal niets aan doen. Tenzij....ze de roofvogels schuldgevoel weten bij te brengen. Als het zou lukken, om de roofvogels schuldgevoel bij te brengen. Als het zou lukken om de roofvogels zich te laten schamen voor hun kracht, dan zou het afgelopen zijn. Als het zou lukken, om de roofvogels een slecht gevoel over zichzelf te geven, dan waren de lammetjes ervan af. Het zou misschien zelfs lukken om de roofvogels te laten werken voor de lammetjes in plaats van andersom.

Lees zelf maar op Martijn, juist het verwerpen van moraliteit en de zaken op zijn kop zetten is wat men doet op Martijn. Als men moraliteit verwerpt dan is het zo gebeurd om van een pedo slachtoffer te maken en de kinderen de daders.
---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Iemand is op een site van een pedofielen vereniging aan het verkondigen dat hij pedofiel is. Zou deze meneer dan aan het trollen zijn?

Ik heb ook wel eens de marokaan uitgehangen op maroc.nl Maakt mij dat een marokaan?

Laatst bewerkt:
Dus moraliteit komt van de christendom, en het is een menselijke uitvinding en daarom bestaat het niet, maar het is wel nuttig om ongewenst gedrag te verwijderen.

de moraliteit van 'elke moord is kwaad' komt idd van het christendom:) en nuttig in de zin van dat het onwenselijk gedrag is, en het toch niet te veranderen valt (pedo kan er immers niets aan doen dat hij op kinderen valt)

laten we ze leven: nadelig voor maatschappij want er is het risico dat hij hervalt in zn oude gewoonten, nadelig voor de pedo want hij moet heel zn leven "ongelukkig" leven => beide partijen verliezen

maken we ze af: geen risico voor maatschappij + pedo is niet ongelukkig want hij is deaud => win-win

Doe dat zelf ook eens. Nietzsche kan ik als auteur van harte aanbevelen. En begin eens op [Link niet meer beschikbaar]want het is geen onzin wat Angelus deze keer beweert.

Of pedofilie is een teken van ware kinderliefde. Waar is de grens als we alle ankers van goed en kwaad overboord gooien. Als je filosofisch alles ter discussie stelt zoals Nietsche deed. (neem aan dat je het over moraliteit hebt volgens zijn kijk daarop) dan wordt je uitendelijk net zo gek als hij. Pedofilie is verwerpelijk en dat is moord en zeker moord als uiting van eigenrichting ook.

oneens trouwens, moord is enkel verwerpelijk als er mensen zijn die een reet geven om de persoon die vermoord wordt en/of als de persoon in kwestie niet ogenblikkelijk vermoord wordt.

Paul Schaap :roflol:

Je zelf voordoen als marokaantje of pedofiel is een wezenlijk verschil. Wat moet je op een pedofielen site, daar moet je toch van kotsen of niet dan?

Je zelf voordoen als marokaantje of pedofiel is een wezenlijk verschil. Wat moet je op een pedofielen site, daar moet je toch van kotsen of niet dan?

Begrijp me niet verkeerd. Pedofilie vind ook ik om te kotsen. Maar eigenrichting vind ik ook om te kotsen.

Ja, ik denk daar in dit soort gevallen anders over. Maja soms is het ook goed om het niet met elkaar eens tezijn toch? We hebben gelukkig allemaal een eigen mening, das toch wel goed.

oneens trouwens, moord is enkel verwerpelijk als er mensen zijn die een reet geven om de persoon die vermoord wordt en/of als de persoon in kwestie niet ogenblikkelijk vermoord wordt.

Iedere moord is gericht op een medemens en vanuit dat perspectief geef ik een reet om het feit dat hij vermoord wordt. En al is het niet uit medemenselijkheid; moord is het nemen van het leven van een ander. Dat leven is niet van jou maar van een ander en wat niet van jou is daar moet je afblijven.

tbs is wel erg ,haha dan ben je genaaid,
heeeeel erg genaaid.ik hoorde een verhaal dat iemand zijn vrouw had opgehanden en daarna nog had verkracht(dood)
kijk dat is tbs waardig

Dit vind ik geen tbs waar maar een hoge straf van een jaar of 10 tot 12

Iedere moord is gericht op een medemens en vanuit dat perspectief geef ik een reet om het feit dat hij vermoord wordt. En al is het niet uit medemenselijkheid; moord is het nemen van het leven van een ander. Dat leven is niet van jou maar van een ander en wat niet van jou is daar moet je afblijven.

weer oneens, "je" leven is niet van je, maar je leven ben "je" gewoon
nadat je iemand gedood hebt is er niemand meer die een verlies lijdt, ergo heb je niets afgenomen:)

Laatst bewerkt:
de moraliteit van 'elke moord is kwaad' komt idd van het christendom:) en nuttig in de zin van dat het onwenselijk gedrag is, en het toch niet te veranderen valt (pedo kan er immers niets aan doen dat hij op kinderen valt)

laten we ze leven: nadelig voor maatschappij want er is het risico dat hij hervalt in zn oude gewoonten, nadelig voor de pedo want hij moet heel zn leven "ongelukkig" leven => beide partijen verliezen

maken we ze af: geen risico voor maatschappij + pedo is niet ongelukkig want hij is deaud => win-win

Emofag

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:46 ----------

Doe dat zelf ook eens. Nietzsche kan ik als auteur van harte aanbevelen. En begin eens op [Link niet meer beschikbaar]want het is geen onzin wat Angelus deze keer beweert.

Waarom nietzsche ? Ken jij geen moraal filosoof van de 21ste eeuw ?

ja want daarvoor had men geen morele principes :rolleyes:

Iedereen die een pedofiel vermoord is mijn held!

Iemand die een gehandicapte of een homo vermoord is voor mij net zo'n held als iemand die een pedofiel vermoord, geen held. Een pedofiel hoeft btw zijn gevoelens niet direct nageleeft te hebben. Hoe je kan zo over iemand praten die in feite een soortgelijke kronkel in zijn hersenen heeft als bijv. een homo, die valt ook niet op hetgeen waar de meeste mensen op vallen.

Terug
Naar boven