MuscleMeat

Kannibalen verkopen mensenvlees aan kebabzaak

• Topic Starter Topic Starter
Als ik dan toch aan het eten ben, en iemand vertelt me dat het mensenvlees is, dan zou ik wel verder eten. Het is tenslotte al klaargemaakt, en het scheelt niet zoveel van kipfilet. Ik neem ook altijd een durum kip met cocktailsaus.

hoe weet jij dat?:D

• Topic Starter Topic Starter
trek in döner :o

Persoonlijk sta ik er niet negatief tegenover, zolang de knollen maar niet voor citroenen verkocht worden.

:roflol: Wat een geweldige actie.
Binnekort ga ik me ook eens verdiepen in kannibalisme. Lijkt me geweldig om iets van een mens op te eten. Ik zou wel kieskeurig zijn in wie ik opeet, mag niet eender welke schooier zijn. Liever kwaliteitsvlees, dus eerst wat research doen naar status van de persoon en dan naar de levensgewoonten. Lijkt me een leuke uitdaging.

:roflol: Wat een geweldige actie.
Binnekort ga ik me ook eens verdiepen in kannibalisme. Lijkt me geweldig om iets van een mens op te eten. Ik zou wel kieskeurig zijn in wie ik opeet, mag niet eender welke schooier zijn. Liever kwaliteitsvlees, dus eerst wat research doen naar status van de persoon en dan naar de levensgewoonten. Lijkt me een leuke uitdaging.

Een variant op Dexter dus?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat doet ie ? ken'k niet precies :D

hmm mensenvlees kan niet slecht zijn toch

Schijnt hoge eiwitgehalte te hebben.

Word dit een nieuw artikel in de krant?

NEDERLANDSE BODYBUILDERS MASSAAL OP JACHT MENSEN VLEES
Telegraaf- Er zijn al 245 mensen vermoord en genuttigd door een groot aantal bodybuilders van het forum DBB. De DBB'ers zijn e van overtuigd dat mensen vlees veel eiwitten bezit. We zijn al 10tallen afgerukte lichaamsdelen tegen gekomen

Terug
Naar boven