AndroidHealthClinic

Karaev is out K1 final 16 - Tyrone Spong VS Ray Sefo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee man! war Holland! Daarnaast is Spong wel toe aan een mooie overwinning, laatste resultaten waren niet al te best. Als ik me goed herriner.
Spong was lange tijd de grote belofte, maar helaas komt het er tot op heden niet uit.

Heb een zwak voor Sefo, altijd gehad. Hij is al bijna 40, en eigenlijk iewat klein tegenover de huidige reuzen Schilt/Hari, maar Spong met zijn 95kg zou best nog wel eens op de rechter van Sefo kunnen lopen. Doen toch zat Hollanders mee joh, we winnen sowieso.
 
Heb een zwak voor Sefo, altijd gehad. Hij is al bijna 40, en eigenlijk iewat klein tegenover de huidige reuzen Schilt/Hari, maar Spong met zijn 95kg zou best nog wel eens op de rechter van Sefo kunnen lopen. Doen toch zat Hollanders mee joh, we winnen sowieso.

Ja dat is waar, en omdat ik ook een oude lul ben heb ik best een zwak voor de oudjes.

Maar Spong heeft, zoals ik al zei, ook een succesje nodig.

Moeilijk..moeilijk.

Moge de beste winnen, dan maar.;)
 
Respect voor Sefo, ik heb hem al eens met de griep zien vechten, kan me alleen niet meer herinneren tegen wie dat was.
 
dit jaar k1 is echt niet meer wat het is geweest , geen hari , geen karev , geen remy jammer genoeg

Ach, hari is een galbak en Remy is saai met dat afwachtende vechten. Ik zal ze niet missen.
 
Respect voor Sefo, ik heb hem al eens met de griep zien vechten, kan me alleen niet meer herinneren tegen wie dat was.

was tegen peter aerts dacht ik
 
Alistair Overeem vs. Ben Edwards - overeem win op ko
Jerome Le Banner vs. Kyotaro - dit zou lebanner moeten winnen wel vervelend mannetje die jap.

Semmy Schilt vs. Hesdy Gerges - tja schilt
Ewerton Teixeira vs. Peter Aerts - aerts op ptn
Errol Zimmerman vs. Daniel Ghita - mooie pot moeilijk ghita ga ik voor.
Gokhan Saki vs. Freddy Kemayo - saki
Andrei Arlovski vs. Raul Catinas - tja ..... boeie
Ruslan Karaev vs. Tyrone Spong - spong op ptn hoop ik.

dan finale met, overeem,lebanner,schilt,aerts,ghita,saki,?, spong

ja schilt wint weer dus, kijk liever k1 max.
 
Laat dan overeem em maar winnen! Die buffel loopt ten minste nog beetj te slachten.
Beetje jammer van zn arrogante houding, maar hijs wel de man.
Schilt is echt een saaie boer. Ziet er gewoon niet uit..
 
Andrei Arlovski vs. Raul Catinas - tja ..... boeie

als ik zo kijk naar de kwalificaties... denk ik zomaar dat Arlovski een kans maakt om in de finale tegen schilt te staan, dus mij boeit het nog best wel
 
Denk dat Semmy weer gaat winnen en van mij mag ie! Topper.
 
Jammer, Karaev gaat altijd zo mooi KO.

Ook een beetje karig zo zonder Hari en Bonjasky.
 
Back
Naar boven