MuscleMeat

Karma voor Arnold Schwarzenegger!!!!!!!

nee ik had de foto al op me wc papier geprint. Tot mij verbazing bleef de schijt toen extra goed hangen.

Iedereen die wil weten hoeveel karma power hij heeft kan dat op mij uitproberen met positieve karma! :D Ik laat je wel weten hoeveel punten je uit hebt gedeeld. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Joopie zei:
Bij sanniejj uiteraard :p, hij is onze rijkste sponsor en heeft de juiste avatar in de juiste thread.
ehh...hoe kan je in godsnaam de juiste avatar in de juiste thread hebben?? :scratch: neem jij voor iedere thread een andere avatar ofzo?

Centaur ik probeer ff mijn negatieve karma-power op je uit ok?? :p

shit: You must spread some Reputation around before giving it to Centaur again.

je hebt geluk bro :mad:

Joopie zei:
Wie kan zeggen hoeveel Arnold Schwarzenegger haalde op de squat, benchpress en deadlift, tijdens zijn (powerlifting)toernooien - op een ander moment mag ook als hij toen meer haalde.

Hij heeft powerliftingwedstrijden gedraaid en gewonnen(!)

Het schijnt dat voor zekere mensen hier geldt dat ze bij het lezen van het woord karma urenlang het internet afstruinen om iets te vinden dus heb ik dat er maar even bij gezet. Je zal rijkelijk bedeeld worden

http://www.google.com/

Zelf zoeken is OK. :thumbup:

Ik dacht dat hij Arnold karma wou geven voor dit:

Schwarzenegger ondertekent eerste anti-precursorwet Wet verbiedt verkoop aan jongeren onder de achttien.

Calif. bans sale of sports supplements to teens
30 Sep 2004

SAN FRANCISCO, Sept 29 (Reuters) - California Gov. Arnold Schwarzenegger, who has admitted taking steroids during his bodybuilding years, signed a law on Wednesday that bars the sale of performance-enhancing supplements to minors.

The measure grew out of hearings this year by a state Senate committee that found a growing number of teenage athletes use steroids and other performance-enhancing substances, sometimes with dire consequences.

"I believe that it is important to enact this legislation to ensure that our young adults are protected from these potentially harmful products," Schwarzenegger said in a statement.

Bill sponsor state Sen. Jackie Speier cited a survey of 500 high school students in California that found 11 percent of boys have used performance-enhancing substances including steroids.

Steroid use in sports has received international attention following the indictments of two leading figures at the BALCO nutritional laboratory near San Francisco on steroid charges.

Overigens, wie als eerste met het antwoord op de originele vraag komt krijgt karma van MIJ (ik had al gehoord dat hij in ieder geval 450 (pond lbs) gebencht zou hebben in zijn boek (encylopedia etc), aangezien ik het boek niet heb weet ik niet of het waar is)

Centaur zei:
ehh...hoe kan je in godsnaam de juiste avatar in de juiste thread hebben?? :scratch: neem jij voor iedere thread een andere avatar ofzo?
Ten eerste is het de juiste avatar, voor diegenen wier liquiditeit het niet toelaat een ooglasercorrectie te ondergaan: een zekere Arnold Schwarzenegger prijkt op sanniejjs avatar.
Ten tweede is de thread juist, want MIJN thread. Als ik ga punniken neem ik voor elk kwartet strengen wol een andere teakhouten - kersenhout is zo plakkerig :rolleyes: - punnikklos, chroom-vanadium punnikpen et cetera.

Joopie zei:
Ten eerste is het de juiste avatar, voor diegenen wier liquiditeit het niet toelaat een ooglasercorrectie te ondergaan: een zekere Arnold Schwarzenegger prijkt op sanniejjs avatar.
Ten tweede is de thread juist, want MIJN thread. Als ik ga punniken neem ik voor elk kwartet strengen wol een andere teakhouten - kersenhout is zo plakkerig :rolleyes: - punnikklos, chroom-vanadium punnikpen et cetera.
uhh...ok, en nu in het nederlands?

MrJ zei:
Het is duidelijk dat MrJ zijn aanwijzing niet zelf heeft opgevolgd, anders zou MrJ bemerkt hebben dat er geen algoritme bestaat dat in een eindig aantal iteraties tot de exacte uitkomst leidt.
Daarenboven is het inconsequent eenerzijds mensen zelf te laten zoeken en anderzijds subfora als het Geile Hanenhok, die vrijwel geheel zijn gebaseerd op karmastromen en resultaten afkomstig van andermans zoektochten in stand te houden.

wazzup zei:
Overigens, wie als eerste met het antwoord op de originele vraag komt krijgt karma van MIJ (ik had al gehoord dat hij in ieder geval 450 (pond lbs) gebencht zou hebben in zijn boek (encylopedia etc), aangezien ik het boek niet heb weet ik niet of het waar is)
Een persoon die uit vorengenoemd boek de persoonlijke records van Arnold Schwarzengger hier post kan zeker op karma rekenen.

Snap je het niet centaur ?

li-qui-di'teit (de ~ (v.), ~en)
1 aanwezigheid van geldmiddelen voor het onmiddellijk verrichten van betalingen
2 liquide middelen, betalingsmiddelen
(geld dus)

'pun-ni-ken (onov.ww.)
1 pulken => peuteren
2 handwerken op een garenklosje of kurk met vier spijkertjes

(En Joopie zit in een "moeilijke" fase, waarin hij het contact met het DBB niveau even uit het oog verloren is)

Laatst bewerkt:
Joopie zei:
Het is duidelijk dat MrJ zijn aanwijzing niet zelf heeft opgevolgd, anders zou MrJ bemerkt hebben dat er geen algoritme bestaat dat in een eindig aantal iteraties tot de exacte uitkomst leidt.
Daarenboven is het inconsequent eenerzijds mensen zelf te laten zoeken en anderzijds subfora als het Geile Hanenhok, die vrijwel geheel zijn gebaseerd op karmastromen en resultaten afkomstig van andermans zoektochten in stand te houden.

Een persoon die uit vorengenoemd boek de persoonlijke records van Arnold Schwarzengger hier post kan zeker op karma rekenen.
Misschien moet je even iemand vragen om op je rug te kloppen, waarschijn zal dan die Dikke van Dale weer uit je keel schieten. :D

in pumpin iron squat hij met 225 kilo

wat ik weet is benchen 450 +, squatten 500 +, deadlift weet ik niet

KRZA zei:
in pumpin iron squat hij met 225 kilo
maurice86 zei:
wat ik weet is benchen 450 +, squatten 500 +, deadlift weet ik niet
Ik heb elders gelezen dat hij in zijn Encyclopedia beweerde setjes te maken met 500 lbs. Maar met 225 kg squatten win je toch geen Europees powerlifting kampioenschap, zelfs niet eind jaren 60. En omdat er geen totaal of deadlift in staat weet je dat het niet van zijn wedstrijden afkomstig is.
Maatje Franco Columbu deed;

Bench Press 520 lbs ~ 236 kg
Squat 655 lbs ~ 298 kg
Deadlift 750 lbs ~ 341 kg
Opgeteld 1925 lbs ~ 875 kg

wazzup zei:
Snap je het niet centaur ?

li-qui-di'teit (de ~ (v.), ~en)
1 aanwezigheid van geldmiddelen voor het onmiddellijk verrichten van betalingen
2 liquide middelen, betalingsmiddelen
(geld dus)

'pun-ni-ken (onov.ww.)
1 pulken => peuteren
2 handwerken op een garenklosje of kurk met vier spijkertjes

(En Joopie zit in een "moeilijke" fase, waarin hij het contact met het DBB niveau even uit het oog verloren is)
Vooruit dan maar ik zal even jullie vocabulaire bezigen:

-Palen die hap bro, als ze dat niet wil is die ho je niet waard anyway.

-In helios zit de combo yohimbe hcl/clen

-Lijkt me beter als de winny juist ED en de prop EOD gezet wordt. Zelden goed resultaat gezien van winny eod aan 50mg.
Waarom na 3 weken al HCG? Kan niet dat je dan al nood hebt daaraan. Lijkt me ook beter om de 4-5 dagen ipv 5x. Tenzij ik iets gemist hebt om 1 of andere reden. Als de primo op 500 mg staat dan is het logischer dat de test op 750 komt. Maar dat was al geregeld dacht ik. Oxy mag imo nog iets doorlopen (1 á 2 weken)

Tot zover de kinderliedjes op ' DBB niveau' :p

Karma staat nog steeds open.. http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=379951&postcount=1

P.S. Als die karmah**r van een sanniejj niet binnen 48 uur vertelt hoeveel karma power ik heb krijgt hij negatieve karma - mocht je dit hem gunnen, vertel het dan vooral niet aan sanniejj.

Joopie jij bent zeker nog maagd of niet ? :rolleyes:

Terug
Naar boven