- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 karma punt per euro goedkoper

Die had ik gezien, maar geen zin om tig euro aan de douane aan import tax te betalen.
Inderdaad, moet er ook maar eens één gaan starten.
Prijzen zijn in EU hetzelfde bij deze, zelfs in Duitsland. Behalve eentje op ebay, maar die verzend niet naar België (alhoewel je deze zou kunnen contacteren).
http://www.ebay.de/itm/Bose-Lifesty...lettanlagen&hash=item3cdb047466#ht_1288wt_993
Nee want wil uit normale webwinkel bestellen, en levert ook niet naar België voor zover ik kon zien.
Waarom wil je dit weten? Ook interesse?Big T, kan je ons ook zeggen waarom je deze zo graag wil. Ik bedoel, het is toch een aardige cent dus je moet echt wel overtuigd zijn dat deze exceptioneel goed is.
Jammer van de prijs ja, dat hoor je ook overal en ben ik me bewust van, maar goed ik vond niet echt een alternatief dat hetzelfde soort gemak/design/kwaliteit biedt aan lagere prijs.
Ik zoek in € he, dus liefst in België, Nederland, GB…
is zwitsersNee want wil uit normale webwinkel bestellen, en levert ook niet naar België voor zover ik kon zien.
Waarom wil je dit weten? Ook interesse?
Jammer van de prijs ja, dat hoor je ook overal en ben ik me bewust van, maar goed ik vond niet echt een alternatief dat hetzelfde soort design/kwaliteit biedt aan lagere prijs.
Ik zoek in € he, dus liefst in België, Nederland, GB…
Maar wat ik vreesde zal wel waar zijn, alle verdelers hebben dezelfde prijs afgesproken...