Fitness Seller

Karma voor wie deze goedkoper kan vinden

Hoeveel karma praten we dan over?

En dat allemaal met een forumpje.

Nvm verkeerd model

Zie de sletjes eens deftig zoeken!

300 karmapunten? :p

Big T, kan je ons ook zeggen waarom je deze zo graag wil. Ik bedoel, het is toch een aardige cent dus je moet echt wel overtuigd zijn dat deze exceptioneel goed is.

Waarom Bose?
Overrated in prijs

• Topic Starter Topic Starter
Nee want wil uit normale webwinkel bestellen, en levert ook niet naar België voor zover ik kon zien.

Big T, kan je ons ook zeggen waarom je deze zo graag wil. Ik bedoel, het is toch een aardige cent dus je moet echt wel overtuigd zijn dat deze exceptioneel goed is.
Waarom wil je dit weten? Ook interesse?

Waarom Bose?
Overrated in prijs
Jammer van de prijs ja, dat hoor je ook overal en ben ik me bewust van, maar goed ik vond niet echt een alternatief dat hetzelfde soort gemak/design/kwaliteit biedt aan lagere prijs.

Ik zoek in € he, dus liefst in België, Nederland, GB…

Maar wat ik vreesde zal wel waar zijn, alle verdelers hebben dezelfde prijs afgesproken...

Jammer dat mn broertje niet meer bij Bose werkt anders kon ik je misschien een kortingkje fixen

Nee want wil uit normale webwinkel bestellen, en levert ook niet naar België voor zover ik kon zien.

Waarom wil je dit weten? Ook interesse?

Jammer van de prijs ja, dat hoor je ook overal en ben ik me bewust van, maar goed ik vond niet echt een alternatief dat hetzelfde soort design/kwaliteit biedt aan lagere prijs.

Ik zoek in € he, dus liefst in België, Nederland, GB…

Maar wat ik vreesde zal wel waar zijn, alle verdelers hebben dezelfde prijs afgesproken...
is zwitsers
geen invoerbelasting
weinig verzendkost

Terug
Naar boven