XXL Nutrition

Kat plast op laptop: huis brandt af door kortsluiting

En dat geloven jullie zomaar? :roflol:

Ik begrijp eigenlijk niet hoe een kat in huis kan plassen, een beetje geleerde kat gaat toch buiten?

Ik begrijp eigenlijk niet hoe een kat in huis kan plassen, een beetje geleerde kat gaat toch buiten?
Klopt, bovendien gaat zo'n beest echt niet plassen bovenop je spullen, zelfs als ze slecht opgevoed zijn gaan ze in een hoek van de kamer schijten/plassen. Nog een reden waarom dit verhaal dus ongeloofwaardig is.

Wat is de bron nou eigenlijk dan...

Je moet gewoon niet alles geloven wat op internet staat, net als dat er een motorrijder zn been was afgescheurt (dus helemaal eraf) en dat hij er pas 3km later achter kwam :roflol:

Knap gevonden..

neem aan dat de kat naar een plascoïtus squirt filmpje aan het kijken was op internet en graag wou mee plassen

CartmanDammit.jpg

That's a bad kitty

nog maar weer een reden te meer om katten te haten ... buergh ik kots op die k*tbeesten. (als het al waar is)

een vraagje over dat laatste geval.
Ik denk dat mijn voeding van mijn pc ook kapot is want toen ik de pc aanlegde viel de elektriciteit van mijn kamer uit. Daarna nog 2 keer geprobeerd en telkens sprong gans de elektriciteit weg. Leven jouw harde schijven en videokaart nog die erin zaten of heb je daar niet meer naar gekeken?

Jah heb zelf een hele boel pc's , enkel de voeding was stuk uiteraard,
in jou geval is de voeding zeer zeker defect maar toch zeker een kans dat je videokaart en hd ook stuk zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven