XXL Nutrition

Kazachstan nodigt Borat uit

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Dat het bestuur van Kazachstan de fratsen van hun "landgenoot", televisiejournalist Borat Sagdiyev, niet kunnen waarderen mag als bekend worden verondersteld. Het steekt de regering dat het alter ego van de Britse komiek Sacha Baron Cohen de inwoners van het land afschildert als paardepis drinkende anti-semieten die altijd in zijn voor een verkrachting. Cohen heeft nu van de Kazachstaanse regering een uitnodiging gekregen voor een bezoek aan het land. Dit om te laten zien dat het er in het echte Kazachstan net iets anders aan toe gaat dan in het Kazachstan uit Cohens film BORAT Cultural Learnings of America to make Benefit Glorious Nation of Kazachstan.

De autoriteiten van Kazachstan komen handen en voeten tekort om het door Borat geschonden imago van het land weer op te poetsen. Zo liet men een advertentie van maar liefst vier pagina's in verschillende grote Amerikaanse kranten publiceren waarin werd gewezen op het moois dat het Centraal-Aziatische land te bieden heeft.

"Zijn bezoek kan veel verrassingen geven. Zo kan hij zelf zien dat vrouwen niet alleen in een bus mogen rijden, maar ook hun eigen auto besturen, dat we wijn maken van druiven en dat joden gerust naar een synagoge kunnen", zo zegt een hoge functionaris van het land.

(bron:fok.nl)

Ze maken zich wel erg druk om wat een Engelse komiek over hun land te zeggen heeft. Mensen weten heus wel dat dit een act is maar jah als je zo hard roept dat het een normaal land is zonder rariteiten dan zit er een luchtje aan ;)

061019_16943_Borat-flag.jpg

Ik begrijp het wel hoor.

Tja Youp van het Hek heeft Buckler eigenhandig om zeep geholpen in Nederland. De kracht van grappige bedoelde opmerkingen moet niet onderschat worden. Wat Borat doet is natuurlijk niet echt reclame voor een land als Kazachstan.

gisteren dacht ik nog dat dit zou gebeuren, mjah who cares
borat rulez:D

als ik hem was zou ik niet gaan..volgens mij staat er een hitman klaar daar in kazakastanie..:D

Mensen hebben geen mhumor meer de laatste tijd, ze nemen alles veels te serieus. Iedereen weet toch dat deze film een verzinsel is?

Die foto van Borat erbij:roflol: Ge-wel-dig!

Tja Youp van het Hek heeft Buckler eigenhandig om zeep geholpen in Nederland. De kracht van grappige bedoelde opmerkingen moet niet onderschat worden. Wat Borat doet is natuurlijk niet echt reclame voor een land als Kazachstan.

Helemaal mee eens... dacht er laatst nog aan hoe dit opgevat zou worden daar in Kazachstan.. kan me hun standpunt heel goed begrijpen.

was te verwachten

Ik vraag me af of die vergelijking echt opgaat. "Negatieve publiciteit is ook publiciteit" en men wéét dat dit een geintje is. Bovendien gaat er toch nooit iemand op vakantie naar kazachstan, behalve mensen als jij om op bergen te klimmen ofzo en dat slag mensen boeit het niet zo wat een jood op de tv schreeuwt.

Ik zou er inderdaad wel eens een berg willen beklimmen. Je moet gewoon rekening houden met de mores in zo'n land, daar is negatieve publiciteit gewoon aantasten van de eer. Hoe leuk het ook lijkt voor Westerlingen er wordt wel gewoon een heel volk en land belachelijk gemaakt.

Ze zullen echt geen 10 hitmen op Borat afsturen, maar ze vinden het daar overduidelijk niet leuk.

Ik zou er inderdaad wel eens een berg willen beklimmen. Je moet gewoon rekening houden met de mores in zo'n land, daar is negatieve publiciteit gewoon aantasten van de eer. Hoe leuk het ook lijkt voor Westerlingen er wordt wel gewoon een heel volk en land belachelijk gemaakt.

Ze zullen echt geen 10 hitmen op Borat afsturen, maar ze vinden het daar overduidelijk niet leuk.

Haha, ja dat is waar. Het is vooral de eer van het volk dat er onder lijdt. Een beetje zielig misschien...

Ik denk dat bush jon stewart ook niet zo heel aardig vind.

boeiend als je het niet leuk vind dan kijk je er niet na. Trouwens zoveel mensen zullen in kazachstan geen engels verstaan dus waar maken ze zich druk over. :P

Terug
Naar boven