MuscleMeat

Kcal in bridge

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
De vorige keer dat ik van een cut jaar een cleanbulk ging had ik te snel omhoog geweest in kcal waardoor ik sneller vet vast hield dan ik wou (niks overdreven, in 10w cleanbulk van 8 naar 12% gegaan) Nu sta ik terug op de 8% en wil liefst niet boven de 10 uitkomen nu. Vorige keer ben ik in 4w ongeveer 1000kcal omhoog gegaan. Nu voeg ik per week 200kcal bij, 3e en 4e week eens niet gestegen. Ik merk bij mezelf wat meer defenitie maar mijn gewicht blijft constant op 87kg (nu al 5w) Ik zou liefst pas mijn blast beginnen wanneer ik merk nu kom ik rustig bij.
De vraag is dus kan ik misschien mijn cruise van 6w verlengen tot 8w? Om dan met NPP, mast en test te cleanbulken zodat ik mijn gear optimaal gebruik.

Edit: Halve posts geven toch een te verkeerde indruk >_>

Verder sluit ik me aan bij Stunna zijn mening

Laatst bewerkt:
Jij kan je cruise verlengen naar zolang jij wilt hoor? Zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Vind t een vrij verstandige aanpak, zelfs op AAS word je gewoon een fatfuck als je te extreem bulkt.

• Topic Starter Topic Starter
Edit: Halve posts geven toch een te verkeerde indruk >_> Verder sluit ik me aan bij Stunna zijn mening
Mijn dikke vingers op mijn tablet zorgden ervoor dat ik forward klikte + erna op enter. Heb hem direct bewerkt. My bad.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Jij kan je cruise verlengen naar zolang jij wilt hoor? Zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Vind t een vrij verstandige aanpak, zelfs op AAS word je gewoon een fatfuck als je te extreem bulkt.
Inderdaad heb dit de vorige keer gemerkt. Is een voordeel van goed droog staan voor je begint. Kun je tijdig "ingrijpen".

Terug
Naar boven