AndroidHealthClinic

NSFW! Ke$ha Getting Eaten

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
media_xl_3977926.jpg

Een onverlaat heeft foto's op het internet gegooid waarop te zien is hoe zangeres Ke$ha allerlei coïtusuele handelingen verricht. Op één van de foto's wordt de 'Tik Tok'-zangeres gebeft, op een andere bijt ze in de onderlip van een bebaarde man. De beelden belandden op de adult site van blogger Perez Hilton, Unrated Perez. De 23-jarige Ke$ha heeft nog niet bevestigd dat zij het is op de foto's.

Of ze het erg zou vinden, is nog maar de vraag, Ke$ha gaat er immers prat op pervers te zijn. "Agressief ben ik niet, maar wel pervers. Ik geef een man graag billenkoek. Of ik ga cruisen met mijn goudkleurige Trans Am. Dan zet ik Led Zeppelin of Black Sabbath heel luid en roep ik naar knappe mannen. Niet dat het werkt, maar het is wel leuk". (bang/lb)

mhh lijkt er toch nieth elemaal opvind ik

ze is dan ook ****ing lelijk

Moar!!

fap fap fap fap....

wie de **** is dit nou weer?

Is ze dat zeker?

ok.. echt nog nooit van gehoord :roflol:

lol leven jullie onder steen ofzo haar nr word je mee dood geooit op radio en tv

Jullie kennen haar wel jonge
ze heeft zo'n bitchig k*t nummer
http://www.youtube.com/watch?v=IxoBbpmMxKo

Ieder 15 jarige chick wil net als haar kleden, baggy broeken, van die flodderige blousjes.. echt troep.
Ze ziet er niet uit op die foto's overigens, bijna geen enkele celeb zonder makeup eigenlijk.

nope zegt me niks. blij dat ik nooit radio luister of TMF kijk ofzo :) wat een ****ing rotzooi

zou der doen

dat is niet waar

Wtf is dat toch met die cebs die dergelijke foto's van zichzelf trekken, eerst Rihanna nu Kesha.

Terug
Naar boven