XXL Nutrition

NSFW! Ke$ha Getting Eaten

Geen goede foto van haar poes? Wat een geyl wijf is dat, zou haar helemaal verrot nken.

ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg: :who:

ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg: :who:

nee, dan spreek je voor de homopopulatie op dbb. :trollface:

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

/care geen van allen komt überhaupt in de buurt van de old school toppers. Allemaal bagger puur om geld te verdienen. Muziek om de muziek bestaat niet meer.

was sarcastisch, natuurlijk komt niemand in de buurt van will tura en co.

Laatst bewerkt:
.....

Laatst bewerkt:
zou miley, rihanna en keshay wel eens in een filmpje samen zien :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

/care geen van allen komt überhaupt in de buurt van de old school toppers. Allemaal bagger puur om geld te verdienen. Muziek om de muziek bestaat niet meer.

Je denkt dat er een proffesionele muzikant is die muziek maakt zonder er geld voor te willen? (jaja, ik zie de contradictio).

...

Laatst bewerkt:
Je denkt dat er een proffesionele muzikant is die muziek maakt zonder er geld voor te willen? (jaja, ik zie de contradictio).
Ik zie sommige muzikanten gewoon eerder als 'kunstenaars' en andere meer als 'zakenmensen'. Tuurlijk is uiteindelijk voor beiden muziek maken hun beroep dat spreekt voor zich, maar er is een groot verschil tussen muziek maken om geld te verdienen, en muziek maken en daarbij geld verdienen.

Die kesha heeft weinig tot geen talent maar Lady Gaga kan wel zingen hoor. Voor de rest zijn er inderdaad weinig zangeressen die écht goed kunnen zingen zoals bijv whitney houston.
Ik zal je iets verklappen: kunnen zingen is niet hetzelfde als goede muziek maken.

Ik ben van mening dat de meeste muzikanten van wereldfaam muziek maken voor het geld, sommigen kunnen dat echter een stukje beter dan de andere.

Ik ben van mening dat de meeste muzikanten van wereldfaam muziek maken voor het geld, sommigen kunnen dat echter een stukje beter dan de andere.
Maar eigenlijk heb je me verkeerd begrepen ik zei dus 'puur om geld te verdienen'. Veel van die figuren die tegenwoordig beginnen denken gewoon aan niets anders, ze doen het niet vanuit liefde voor de muziek. Ze kunnen zelfs talent hebben, maar je merkt gewoon dat ze vooral bezig zijn met rijk worden door bagger te maken waar een zeker publiek voor te vinden is. Puur vraag aanbod idee zeg maar.

Wat je steeds minder ziet is geniale artiesten die muziek beginnen maken omdat ze het graag doen en echt vernieuwend zijn in wat ze doen. Helemaal triest zijn de verschrikkelijk slechte covers (van geslaagde songs), zou gewoon verboden moeten worden.

Maar on-topic maar weer...

Wie zegt dat het muzikanten zijn, model + goede manager eerder gezegt.

jazz artiesten zijn pas muzikanten! heb nog lp's liggen van miles davis waar je mensen hoor praten in de achtergrond, zijn cd was namelijk opgenomen in een restaurant!

Terug
Naar boven