AndroidHealthClinic

Keith Martin (358 kilo) mag zich 's werelds dikste noemen

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
media_xl_1111077.jpg


De 44-jarige Mexiaan Manuel Uribe mag met zijn 571 kilogram dan wel nog als dikste man genoteerd staan in het Guinness World Records Book, hij was zijn titel na een crashdieet al officieus kwijt aan Paul Mason (311 kilo). Nu heeft Keith Martin, een kolos van 358 kilogram, zich een weg naar de top gegeten.

Of Martin van zijn titel zal kunnen genieten, is maar de vraag. De Londenaar kan zijn bed niet meer uit en wordt constant in de gaten gehouden door 18 verpleegkundigen.

Cardioloog stand-by
Als Martin zijn huis en zijn bed al eens verlaat, is dat om met de hulp van acht verpleger naar het ziekenhuis te gaan. Dagelijks heeft hij vier verzorgers tot zijn dienst, terwijl hij drie keer per week wordt opgekalefaterd door vier verpleegsters. Zijn steeds stijgende gewicht zorgt bovendien voor de nodige problemen aan hart en andere organen, waardoor een cardioloog stand-by staat. Zorgen die de Britse belastingbetaler bergen geld kost.

Zestien worsten
Martin is niet van plan te vermageren en wijt zijn obesitas aan het overlijden van zijn moeder. 'Toen ik mijn moeder verloor op mijn zestiende liet ik me gaan. Ik at alles wat ik maar kon vinden. Het is mijn eigen fout', weet Keith, die al 20 jaar geen vriendin meer heeft gehad en niet eens meer in zijn kleren past.

Als ontbijt slaat Martin acht hotdogs, vier sneetjes wit brood en sloten koffie achterover. Zijn middageten bestaat uit chocoladerepen, cakejes, koeken en opnieuw koffie. 'S avonds gooit hij alle remmen los met een superpak friet, gebraden vlees, een worst of zestien en cola en koffie.
(Redactie)

Ad.nl
 
Serieus wtf? Die gast kost bakken vol met geld.. Gewoon op zijn bed laten zitten en zijn eigen eten laten halen.. lukt hem waarschijnlijk niet maar who gives a ****
 
Serieus wtf? Die gast kost bakken vol met geld.. Gewoon op zijn bed laten zitten en zijn eigen eten laten halen.. lukt hem waarschijnlijk niet maar who gives a ****

Of gewoon een spuitje geven, klaar is Kees.
 
Die gast gewoon geen eten brengen, problem solved :D
 
staat wel erg veel medisch personeel voor hem klaar, hebben die niet iets beters te doen?
 
Jezus wat kan iemand die vent nou schelen, om daar nou 18 man op te zetten.. -_-
 
Hij heeft al 20 jaar geen vriendin meer gehad. Go figure...
 
Potverdomme.

Dus als je maar dik genoeg bent gaan mensen je verzorgen(tot op zekere hoogte nog te 'begrijpen') ... om je vervolgens nog vetter te mesten?

En dit alles betaalt hij waarschijnlijk niet eens zelf?
 
Potverdomme.

Dus als je maar dik genoeg bent gaan mensen je verzorgen(tot op zekere hoogte nog te 'begrijpen') ... om je vervolgens nog vetter te mesten?

En dit alles betaalt hij waarschijnlijk niet eens zelf?

Health insurance my friend.
 
18 man :o dat is wel erg droevig :(
dat ie zichzelf niet meer kan verzorgen is al erg , maar goed.....
 
ik vraag me af of zo'n fatso nog fatsoenlijk zijn hol kan afvegen na het schijten of zou hij rechtstreeks aangesloten zijn op zo'n buis waarmee ze beerputten leegtrekken ?
 
ik vraag me af of zo'n fatso nog fatsoenlijk zijn hol kan afvegen na het schijten of zou hij rechtstreeks aangesloten zijn op zo'n buis waarmee ze beerputten leegtrekken ?

Waar denk je dat die 18 man voor zijn :p
 
Waar denk je dat die 18 man voor zijn :p
Om kolen te scheppen, voor de verwarming ?
inderdaad waarom in godsnaam die 18 man , je loopt me kaar alleen maar in de weg , NEE ?!
 
Serieus wtf? Die gast kost bakken vol met geld.. Gewoon op zijn bed laten zitten en zijn eigen eten laten halen.. lukt hem waarschijnlijk niet maar who gives a ****

Dit.
 
Als ontbijt slaat Martin acht hotdogs, vier sneetjes wit brood en sloten koffie achterover. Zijn middageten bestaat uit chocoladerepen, cakejes, koeken en opnieuw koffie. 'S avonds gooit hij alle remmen los met een superpak friet, gebraden vlees, een worst of zestien en cola en koffie.

Degene die al dat voer naar hem brengt opsluiten voor poging tot moord :p
 
Die gast gewoon geen eten brengen, problem solved :D

Inderdaad, hij komt zijn nest toch niet meer uit. Ik snap niet dat ze hem dan ook nog al dat vreten serveren.
 
Gefeliciteerd dikke pad.
 
Wees er maar trots op.
 
een medicus is geen rechter. een dokter doet geen uitspraak/oordeel over het al dan niet schuldig zijn van de patient dat hij/zij een bepaalde aandoening gekregen heeft. een dokter/gezondheidszorgverlener denkt meer in de zin van: de patiënt heeft een probleem, en wij lossen het voor hem op.
 
Back
Naar boven