- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iedereen daar mensenvlees zou eten zouden die mensen elkaar allemaal wel opeten, jammer genoeg doen ze dat niet.
Jij hebt eerder een probleem aan je avatar te zien.

Ah ok, dus een drugsverslaafde moet je ook maar drugs blijven geven want hij heeft immers een probleem? Liefst zou ik hem met een hogedrukreiniger van kärcher z'n bed uitspuiten.
nu je het zegt. vraag me af hoe hij dat allemaal betaaltHij heeft het recht om behandeld te worden als hij er zelf voor betaalt, anders niet imo.
Gewoon niet lijkt me, de belastingbetaler is de sigaar.nu je het zegt. vraag me af hoe hij dat allemaal betaalt
Goedkoper is um elke dag wat gezond voedsel geven en meer niet.Emotionele eter ftw. Wellicht handiger een therapeut te laten helpen zijn gedachten eens wat op orde te brengen.. is iets goedkoper dan zoveel verpleging.
Om kolen te scheppen, voor de verwarming ?
inderdaad waarom in godsnaam die 18 man , je loopt me kaar alleen maar in de weg , NEE ?!
Ah ok, dus een drugsverslaafde moet je ook maar drugs blijven geven want hij heeft immers een probleem? Liefst zou ik hem met een hogedrukreiniger van kärcher z'n bed uitspuiten.