XXL Nutrition

Keith Martin (358 kilo) mag zich 's werelds dikste noemen

Vond de vorige toch meer charisma hebben, en niet eens het record verbroken, pff.

Hij heeft het recht om behandeld te worden als hij er zelf voor betaalt, anders niet imo.

vet omzetten in spier en probleem is opgelost:trollface:

No lightweight

Emotionele eter ftw. Wellicht handiger een therapeut te laten helpen zijn gedachten eens wat op orde te brengen.. is iets goedkoper dan zoveel verpleging.

volgens mij eet ie ook af en toe een verpleegster op

Weight gainer.

Serieus iets mis met de samenleving dat we hier een man of 20 hulp aan verspillen. Totaal onethische uitspraak van mij en dat besef ik mij terdege maar ik kan hier mijn weerzin moeilijk onderdrukken.

Ach onethisch, niet zo streng voor jezelf. ;) Hoe ethisch is het immers om iemand dood te voederen? Zet er een vat water naast en een slangetje...

Verzorgen is één ding, maar em vette worsten en friet voeren gaat toch echt te ver.

Die 18 man houden hun eigen baantje in stand. In plaats dat ze hem blikjes tonijn en rauwkost voeren, dan loopt ie binnen 2 jaar weer gewoon rond.

Ah ok, dus een drugsverslaafde moet je ook maar drugs blijven geven want hij heeft immers een probleem? Liefst zou ik hem met een hogedrukreiniger van kärcher z'n bed uitspuiten.

Hogedrukreiniger?Daar redt je het niet mee, laat liever een blusboot aanrukken om die vleesberg te verplaatsen.

Terug
Naar boven