Fitness Seller

Kentekenplaten gejat

Zouden het niet toevallig bekenden kunnen zijn die je terug willen pakken? Of gebeurt het bij andere auto's ook de hele tijd.

Een popnagel is een middel om twee stukken plaatmateriaal aan elkaar te verbinden, en kan gezien worden als een variant van de klinknagel. De officiële benaming is eigenlijk blindklinknagel, echter de POP®-nagel heeft zoveel faam verworven dat het in de markt gewoon bekend staat als popnagel.

Het bestaat uit een buisje, al of niet met kop, dat in een goed passend gat van het te verbinden materiaal moet worden gestoken. Het buisje is voorzien van een stift met verdikking, welke met behulp van een gereedschap, de popnageltang, in het buisje wordt getrokken. Het buisje wordt hierdoor opgerekt of opgepopt, de stift breekt af zodra er voldoende kracht op uitgeoefend is. De verbinding kan niet zonder mechanisch geweld worden verwijderd, omdat de opgepopte kop niet meer door het gat kan.

Dit soort verbinding wordt vooral gebruikt als de plaat maar van één kant toegankelijk is.

Er zijn verschillende uitvoeringen van de popnagel verkrijgbaar, zowel wat betreft maatvoering, materiaal als uitvoering.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Popnagel

Voor ieder die nieuwsgierig is naar een alternatief om de kentekenplaten te bevestigen.

Hey zo'n popnagel lijkt me nou precies wat de ts nodig heeft!

Bobbin b nagels

Al is aan popnagels gedacht ?

popnagel lijkt me wel handig

kunnen mischien een sticky maken op DBB omtrend popnagels?

Echt weer een voorbeeld van hoe onbehulpzaam de mensen op dit forum zijn.

Drie pagina's lullen en nog niemand die gezegd heeft dat hij popnagels moet gebruiken.

wat is een popnagel ik ben 12

Popnagels!

edit:
shit, al genoemd zie ik (srs:roflol:)

koop gewoon een fiets. Ben je gelijk van dat gezeik af.

Zouden popnagels een idee kunnen zijn?

Wel van te voren even een andere setje platen jatten, scheelt meteen in de bekeuringen!

Als er nou eens een soort van nagels bestonden die je niet kon loskrijgen tenzij je ze open boorde.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben de naam even kwijt, maar deze dingen schijnen te werken

Ziet er handig uit

gelukkig heeft er niemand popnagels gezegd, die dingen zijn k*t en helpen voor geen meter. Punaises moet je hebben

ik las ooit eens hieroverop een bodybuilding forum.
daar hadden ze het over popnagels?
mischien een idé ;)

Terug
Naar boven