XXL Nutrition

Kerstfilms

harry potter komt de hele week, wel lachen om te kijken..

En dennis the mennis niet te vergeten :D

Ik ga heel knusjes Before Sunrise en Before Sunset kijken met mijn vriendin :)

Normaal trek ik dat niet van die zoetsappige romantische hollywood shit maar deze zijn heel goed, zij heeft ze nog niet gezien.

Ik ga heel knusjes Before Sunrise en Before Sunset kijken met mijn vriendin :)

Normaal trek ik dat niet van die zoetsappige romantische hollywood shit maar deze zijn heel goed, zij heeft ze nog niet gezien.

Inderdaad erg goede films, zeker in deze tijd!

Heb van de week 'Polar Express' gezien. Het mag dan wel een familiefilm/animatiefilm zijn, wat is die film toch schitterend gemaakt! Kruimeltje vind ik ook wel een film voor deze tijd, al is deze natuurlijk voor een veel jonger publiek.. Ach ja. :p

The Griswold family met Chevy Chase! Ouwe meuk ondertussen maar het blijft vermakelijk.. :D

clark-griswold-tree.jpg

The Christmas Truce (History Channel) Over de wapenstilstand tijdens kerst in WO 1

ik hoop dat A Christmas Carol met de muppets weer komt haha :D

de rest kan ik niet meer aanzien..

Vanavond waarschijnlijk Edward Scissorhands kijken. Vroeger altijd 'Honey, I shrunk the kids' :D, niet echt een kerstfilm maar werd volgens mij wel elke jaar met kerst uitgezonden... maar dat doen ze nu niet meer.
Zou vanavond Titanic wel weer willen zien, maar Tjok is het daar niet echt mee eens. :p

Laatst bewerkt:
Vanavond waarschijnlijk Edward Scissorhands kijken. Vroeger altijd 'Honey, I shrunk the kids' :D, niet echt een kerstfilm maar werd volgens mij wel elke jaar met kerst uitgezonden... maar dat doen ze nu niet meer.
Zou vanavond Titanic wel weer willen zien, maar Tjok is het daar niet echt mee eens. :p

jaaa Edward Scissorhands :D
hoop dat ze die ergens uitzenden anders ga ik 'm huren.

oh en The Nightmare Before Christmas is ook nog leuk :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alhoewel het officieel geen echte kerstfilm is blijft het wel 1 van de ultieme films om met kerst te zien. Vorige week nog op Canvas.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen kerst zonder Scrooge.

geen

Reindeer games met Ban Afflick vind ik ook best goed.

Terug
Naar boven