Fitness Seller

KETO / CKD try out – aannames + check gevraagd

NightWolf

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
103kg
Vetpercentage
16%
KETO / CKD schema en aannames, jullie mening?

Mede-ijzervreters,

Na overwegend positieve geluiden over dit dieet (en het feit dat het nu toch echt bijna “voorjaar” is :D) lijkt het mij een mooi moment CKD een kans te geven. Dit is voor het eerst dat ik nauwkeurig let op de combi: kcal, eiwit, kh en vet (vooral die laatste twee) en ik merk dat ik het toch lastig vind om dit te fine-tunen (en dat het enorm veel tijd kost). Ik vind het lastig om kh onder de 20gr te houden en vet boven de 200gr en om dan ook nog onder de 2400kcal te blijven. Ik heb hierin twee dag “variaties” opgenomen (bijlagen). Ik heb alles verdeeld over 7 maaltijden.

Ik train 3 keer per week en doe in principe geen cardio. Ik ben wel van plan weer te gaan fietsen (race/mtb) of misschien kickboxen of mma er naast te gaan doen.

add: ik doe de eerste twee weken zuiver keto, daarna begin ik met om de week een refeed. Als mijn vp <15% is, dan iedere week een refeed.

Stats en aannames:
* 102,5kg
* 17% afgerond (ik betwijfel dit, maar verschillende 7pt.’s metingen met tang geven dit wel aan)
* LBM 85,5
* Onderhoud: 3000kcal afgerond – 20% = 2400 (doel)

Graag jullie kritische blik en reactie. Thanks!

ScreenShot213.jpg

ScreenShot214.jpg

Laatst bewerkt:
Goed schema,
Maar HiiT erbij is erg handig aangezien na je refeed dit ervoor zorgt dat je sneller terug in ketose komt.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Klein schopje, 115 views, niemand?

Terug
Naar boven