Fitness Seller

Keto

Marcotje86

Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
93kg
Vetpercentage
19%
Hoi,

Ben Marco nieuw op het forum.
ben hier gekomen nadat ik op google zocht naar keto en een interessant artikel tegenkwam. Zodoende heb ik een voedingsschemaopgesteld en me hier aangemeld.

Wat vinden jullie van dit schema? Alle tips zijn welkom.

Weeg 93 a 94 kg ben +- 1.77 vet% circa 18-20%

Laatst bewerkt:
Wat is je voeding, staat leeg???

Je hebt hem maar half of kwart ingevuld.

• Topic Starter Topic Starter
maaltijd 1:
4 eieren
1 eetlepel olie

436 kcal 28gr eiwit en 36 gr vet

maaltijd 2

125gr kaas

463 kcal 31 gr eiwit 38 gr vet

Maaltijd 3
Sla 100gr
Witte kaas 150 gr
olijven 50 gr

498 kcal 8gr kh 27gr eiwit 40 gr vet

Maaltijd 4
Salami 100 gr

414 kcal 18 gr eiwit 38 gr vet

maaltijd 5
1 eetl mct olie
150 gr vlees (gehakt,grillburger vergelijkbaar)

412 kcal 30 gr eiwit 34 gr kh

maaltijd 6
40 gr nightprotein

Na trainen: 40 gr whey

Totaal 2521 kcal 203 gr eiwit 12 gr kh 187 gr vet

Laatst bewerkt:
nou afvallen die je zeker met dit schema .

maaltijd 1:
4 eieren
1 eetlepel olie

436 kcal 28gr eiwit en 36 gr vet

maaltijd 2

125gr kaas

463 kcal 31 gr eiwit 38 gr vet

Maaltijd 3
Sla
Witte kaas 150 gr
olijven 50 gr

498 kcal 8gr kh 27gr eiwit 40 gr vet

Maaltijd 4
Salami 100 gr

Niet meer?

haha nee drukt per ongeluk op verzenden

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 19:54 ----------

is reeds aangepast.

haha nee drukt per ongeluk op verzenden

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 19:54 ----------

is reeds aangepast.

Oke zie het.

Zou die 125 gram kaas en 100 gram salamie vervangen voor iets anders.
Dat zijn geen gezonden vetten, maar slechte..

Dat het veel verzadigde vetten zijn ben ik met je eens. Als ik de voorbeelden van keto dieeten lees wordt er zelfs mayo en ander verzadigde vetten gegeten.

Dus m.i. kan het gewoon in het schema. Als ik die vetten zou weglaten, zou ik bijna geen verzadigde vetten erin hebben.

Verzadigde vetten heb je m.i. ook nodig voor de testosterone aanmaak.

Zijn er niet meerdere tips, commentaren van mensen die veel afweten van het keto dieet?

Oke zie het.

Zou die 125 gram kaas en 100 gram salamie vervangen voor iets anders.
Dat zijn geen gezonden vetten, maar slechte..
Tijdens een ketoschema worden meer verzadigde vetten gegeten.

Ik zou de olijfolie vervangen voor ongezouten spek bij de eitjes. Lekker:).

Mijn ervaringen tot nu toe:

Dieet slaat goed aan. Al ga ik toch wat minder verzadigde vetten erin doen en de shake na trainen gaat eruit.

Was wel een drama met de ontlasting. Gisteren echt helemaal verstopt. Toen het eindelijk eruit was ontiegelijke krampen en de schijterij. Heeft vandaag ook nog aangehouden. Hoop dat het morgen weer normaal is.

Deze ervaring leert ook dat ik te weinig vezels erin heb, dit pas ik dan ook aan. Refeed komt eraan.
Ben ook benieuwd hoe ik deze zal ervaren.

Mijn ervaringen tot nu toe:

Dieet slaat goed aan. Al ga ik toch wat minder verzadigde vetten erin doen en de shake na trainen gaat eruit.

Was wel een drama met de ontlasting. Gisteren echt helemaal verstopt. Toen het eindelijk eruit was ontiegelijke krampen en de schijterij. Heeft vandaag ook nog aangehouden. Hoop dat het morgen weer normaal is.

Deze ervaring leert ook dat ik te weinig vezels erin heb, dit pas ik dan ook aan. Refeed komt eraan.
Ben ook benieuwd hoe ik deze zal ervaren.

Vezeltabletten misschien?

ik heb nu meer groente (brocolli en komkommer, sla) en amandelen 25gr erin gedaan. Wil als ik hiermee doorga inderdaad na een vezeltablet zoeken. Las alleen over verborgen suikers en daar heb ik minder trek in.

Ben ook benieuwd of de wekelijkse refeed voor verandering zal zorgen. Nu bijna twee weken geen refeed gedaan.

Voordat ik met keto begon ad ik ook al twee weken zo goed als carbs vrij Hoog in protein laag in vet en geen KH. Enkel na trainen nam ik vitargo.

Vezeltabletten moet je zeker nemen tijdens Keto, heb zelf ook dagen niet naar de WC gekunt.

Overigens is het verhaal over verzadigde vetten tijdens Keto onzin, verzadigd betekent niet per definitie 'slecht', zeker niet tijden keto.

Succes kerel. Heb goede ervaringen met Keto, wees niet bang voor een paar KH'tjes extra bij bijv. groente. Gewoon je doel voor ogen houden; afvallen..

Vandaag (Nu) me refeed begonnen. Heb zojuist 1 appel en 2 stukken kiwi gegeten. Over 1 3/4 uur richting de sportschool. Daarna gooi ik er een shake (brinta+whey) in. Dan een depletiontraining.

Ben van plan borst/rug te supersetten zonder rust. Daarna nog armen en schouders in een giantset zonder rust meenemen. Tot slot nog even buik en daarna 100 gr snelle carbs met whey.

En hoe slaat het keto-dieet aan ? Al veel kwijt ? Veel last van side-effects ?

De Refeed niet super effectief gedaan. In het begin wel netjes schone KH gegeten en weinig vetten. Had vandaag een verjaardag met barbecue dus redelijk wat eiwitjes weggewerkt en toch stiekem wat satesaus erbij genomen.

Volgende refeed moet qua vet een stuk cleaner. Dieet slaat verder redelijk goed aan. Meet me vet niet maar pas sommige broeken zitten bij de taille al minder strak en bij de benen nog even strak!

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 23:25 ----------

Depletion heeft me goed gedaan wat een spierpijn heb ik daarvan over gehouden

Terug
Naar boven