XXL Nutrition

Ketose

fernando9

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Beste sportliefhebbers,

Ik ben nu zo een 4 jaar aan t trainen , en bijna een jaar goed op me eten aan t letten , je weet hoe dit gaat als je onervaren bent wat k overigens nog steeds redelijk ben. Ik doe 4 keer in de week aan krachttraining en 1 keer in de week aan boksen. Ik zit al een tijdje het internet af te zoeken hoe je tegen het begin van de zomer zo droog mogelijk kan worden. Ik ben hierbij gestuit op carb depletion om in ketose te komen. Over deze ketose word veel gezegd , de een zegt alle carbs eruit laten en een dag aanvullen de ander weer dit enzovoort.
Mijn plan voor zover is om te blijven bulken tot ergens begin mei , dan alle carbs eruit halen en 1 dag aanvullen. Ik weet niet of dit nou goed is of niet en voor hoelang je t zou kunnen blijven doen want k wil natuurlijk niet spiermassa verliezen.
Ik hoop dat een aantal van jullie mij wat meer zouden kunnen vertellen over het cutten , hoelang k t zou moeten doen om optimaal resultaat te behouden tijdens de zomer.

Ik ben 1,87 weeg 78kg en mijn vetpercentage is 10 a 11 %(is al een tijdje geleden dat k t gemeten heb) . Mijn doel is dus bulken tot mei, dan beginnen met cutten en naar een percentage van 6-7% vet.

Benieuwd naar jullie reacties en ik hoop er wat van te leren.

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
welk artikel raad je aan dan

Terug
Naar boven