- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb niet zo lang geleden geheel nieuwe pc met de 6800 kaart gekocht, vrij dure kaart, helaas heeft die er maar 1.
Dan zou een dual screen dus niet zon goed idee zijn, tenzij ik analoog wil werken.
407,- /stuk kosten die nog.
Luxe probleem? Ik heb me crt al bijna 7 jaar en is nu na de derde keer uitvallen definitief gestopt met werken, reparatie bleek niet mogelijk. Pc was bijna 10 jaar oud, deze heb ik zeer goedkoop via Duitsland en zelf in elkaar gestoken om kosten te besparen, mobieltjes koop ik zelden dit is mijn 3 de in 15 jaar tijd en moet lang meegaan. Ik wil nu gewoon weer een duurzame/kwalitatieve monitor en ik doe altijd mijn research, daarna afwegen en afwegen tot ik beslis. Ik heb al die spullen nodig voor mijn beroep dus om van te leven.Wat een luxe probleem weer
Nieuwe computer, nieuwe mobiel, nieuwe desktop schermen setup
T is even flink aan het investeren
Zelf lees ik altijd veel op tweakers voordat ik iets nieuws ga kopen. Vind dan altijd wel de informatie die ik hebben wil. Persoonlijk zou ik niet voor een dual setup kiezen omdat ik een scherm van 23/24" mooier vind.
EDIT. Heeft je 22" scherm weer de geest gegeven? Ik zit momenteel ook nog een op een 22 inch en vind dat nog wel prima werken voorlopig.
Thanks. Heb je nou dat banding effect opgemerkt bij Dell, dus dat je bij kleurovergangen zoals het Windows opstartscherm lijnen ziet ipv een mooie zachte overgang. Dit was een probleem bij het vorige model van Dell maar er zou een revisie zijn geweest waarbij dat probleem verholpen was ofzo.
De rest heb ik niet gezien maar de Dell is een godlike monitor. In mijn ogen gewoon een grandioos ding. Heb er paar weken op mogen werken, toen ik terug ging op mijn 19" werd ik scheel van de wazigheid, terwijl mijn monitor toch nog een nieuwprijs had van zo'n 550 euro en een Philips paneel heeft. Moet je nagaan hoe super scherp die Dell wel niet is.
Van Sony kun je ook wel vanuit gaan dat je kwaliteitsspul aanschaft.
2 x 19" zou ik nóóit doen, ten eerste A)ziet et er nogal budgetish uit imo en 1 x 24" ziet er gewoon heel erg mooi uit, oogt rustiger. En ten tweede, B)Dell is beter.
Welke monitor(s) heb jij eigenlijk Eric, fotografen kiezen vaak voor Lacie en Eizo voor de kleuren en gebruiken dikwijls nog CRT voor het calibreren. Ben wel benieuwd wat jij vindt van LCD als het op contrast en kleuren aankomt en wat je zelf verkiest.Dell monitors zijn in tegenstelling tot hun laptops en pc's prima apparaten. Behoren in hun prijsklasse tot de top of subtop, niks mis met een Dell als je een monitor koopt.
wtf is A) en B) klopt helemaal niet, hun laptops fikken door, slechte naservice(flink duur en traag)
geloof me een dualscreen is het handigst, vensters slepen vh ene window naar het andere, je werkt dubbel zo rap
maar dell produceert toch niks? ze kopen het aan van andere producenten en zetten een sticker van dell eropDell monitors zijn in tegenstelling tot hun laptops en pc's prima apparaten. Behoren in hun prijsklasse tot de top of subtop, niks mis met een Dell als je een monitor koopt.
Haha bullshit, een andere vriend van mij had de voorganger : 2405fpw... Dingetje was een beetje beschadigd, (niet aan hardware) hij belde dell op... Dell: Ok je krijgt een nieuwe opgestuurd, en zoveel dagen erna komen wij de beschadigde ophalen.
Slechte service zeg
Budgetish, had ff zin om een woordje te verzinnen:
Budget·ish(de ~ (m.))
1 Budget, as in: CHEAP
Ish, as in: "achtig"
voorbeeld: blauw"achtig"
Heb zelf een ubernotebook van Dell, ben er super tevreden over. Accuduur: perfect, hij wordt ook niet heet. De rest is ook super.

Bedankt. Las idd dat de kleuren bij NEC er goed uitkomen. LG Philips IPS panels zijn prima.Ik heb een NEC 20WGX2 breedbeeld monitor. LCD dus. 1 van de betere te kalibreren monitors en behoorlijk kleurecht. Zelfs zo uit de doos is de monitor al goed qua settings.
Nec 20WGX², an IPS equivalent to a 2 ms TN (page 1: The wheel turns: IPS super star !) - BeHardware
Moet zelf overigens nog een keer een precieze kalibratie uitvoeren, zo'n Spyder2 die er voor wordt gebruikt is ook te huur.
Je bedoelt dat de LCD panels zelf niet door Dell gemaakt zijn denk ik. Heb er net veel over gelezen, de lcd panels die ze gebruiken komen van Samsung en LG-Philips (de nieuwste modellen gebruiken Samsungs.)maar dell produceert toch niks? ze kopen het aan van andere producenten en zetten een sticker van dell erop

Bedankt. Las idd dat de kleuren bij NEC er goed uitkomen. LG Philips IPS panels zijn prima.
Je bedoelt dat de LCD panels zelf niet door Dell gemaakt zijn denk ik. Heb er net veel over gelezen, de lcd panels die ze gebruiken komen van Samsung en LG-Philips (de nieuwste modellen gebruiken Samsungs.)
Volgens mij is al de rest van de panels door Dell samengesteld, geproduceerd of tenminste aangepast.
Ik las ieg veel goeds over Dell lcd monitors, het is vooral de prijs / kwaliteit die zeer goed is. Zo gebruikt Apple dezelfde panels en presteren ze toch iets minder, maar kosten ze een pak meer.