AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

Vanaf het eerste filmpje al gedacht dat het em puur om centen ging. Leuk dat ie ook doneert aan die kids maar ik kan me voorstellen dat zn liquide middelen wel geslonken zijn de laatste jaren :)

He Koen lang nie gesproke :P Hoe ist?

ben benieuwd hoeveel hij gaat doneren dan ;).

het zijn wel knappe pose foto's hoor, genomen door per bernal, zeer goede fotograaf....
Op zijn blog zijn er trouwens veel mensen die al een foto besteld hebben...

Jah dat verbaast me niets.. er zijn nu eenmaal idioten die alles kopen lol.

Strive for 405 • Finding My Current Max
October 6th, 2009

We’re off to a good start. I know a lot of you guys have been waiting patiently since the announcement. I’m happy with this video. Less said the better, just watch.

Thanks to all you guys who stepped up and ordered a picture. The post about the autographed pictures was the 100th post on this blog, so it was fitting to offer something to commemorate it. Thanks for watching, and here’s to a hundred more.

405, here we come. OUT.
http://www.youtube.com/watch?v=KQk2Kj7mX8A

nog maar 16 kilo!!1einz!!

Er zat waarschijnlijk wel meer in dan die 370lbs max, mocht hij zijn energie niet verspild hebben aan al die tussenstappen. Ik denk dat hij nu al zeker 390 of 400 lbs zou doen dan, max.

hij had zeker zwaarder kunnen pakken, maar nu kan hij het volgende filmpje weer laten zien hoeveel sterker hij geworden is. als hij opwarmt met low reps pakt hij denk ik wel 200kg of misschien zelfs meer

Pff nog steeds zo sterk; hij is dan ook zijn carriere begonnen als powerlifter...

hij maakt hier verschillende sets alvorens hij gaat 'toppen'. als je met licht gewicht weinig herhalingen maakt. bijvoorbeeld 60kg 6reps, en dat 2 of 3x. Dan ben je in principe opgewarmd maar ben je nog geen kracht verloren(wat dus je prestatie beinvloed), en je spieren zijn niet verzuurd(wat je prestatie ook kan beinvloeden).

Dus als ik een keer mijn 1rep wil vaststellen, eerst opwarmen, setje of 3, low weight, low reps, gevolgd door de 1rm knallers?

precies, zelf zal je het beste aanvoelen als je 'warm' genoeg bent, setje of 2/3. ben je in principe opgewarmd met minimaal krachtverlies en verzuring. zou zeggen probeer het eens! erg leuk dat toppen

Nette training. Ik wist niet dat hij begon als een PL'er, maar zal vast zijn om extra gewicht te pakken ook als bodybuilder. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.216
sterk bezig !

Originally Posted by Kevin Levrone
Warmup:

135 lbs x 4, 185 lbs x 6, 225 lbs x 4, 275 lbs x 4

Workout:

315 lbs 4 sets, 4 reps each

Dus vanaf nu gaat hij enkel nog benchen?

Terug
Naar boven