XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

Damn moest hij niet even herstellen tussendoor.

als je denkt dat die nu nog clean is ben je niet wijs, kijk het gemak waarmee die 140 bencht

Altijd dat gejammer over of die clean is ja of nee.... als iemand er iets op tegen heeft dat iemand gebruikt vraag ik me op de eerste plaats af wat je in IFBB Pro Bodybuilding sectie komt doen.

Daarbij vind ik het persoonlijk echt gruwelijk motiverend hoe die kerel het aanpakt (alleen begint het nu langdradig te worden.)
En daarbij als iemand kuurt maakt het zijn prestaties daardoor minder spectaculair? Persoonlijk vind ik het juist extreem vet om te zien wat het belachelijke menselijk lichaampje allemaal aan kan (met of zonder AAS).

Ik ken mensen die (waarschijnlijk) meer in hun kont knallen en er net 6 herhalingen met 110 uitgeperst krijgen.

Is geen gebash op jou patmuscle. Wordt alleen ziek van de mensen die in de Pro Bodybuilding sectie beginnen te janken of iemand gebruikt. Zowiezo dat hele gejammer of iemand AAS gebruikt is zwaar overrated, sommige mensen hebben het gewoon niet van hun eigen en voor hun (met een doel voor ogen) is het een geschenk uit de hemel dat er AAS bestaat (profetische woorden :D)

Mooie persoonlijkheid, en dat sommige de AS discussie/twijfel van clean of niet clean nog boven halen :roflol:, ex IFBB pro en kijk waar hij fysiek nu alweer staat. :p

Voor de rest dikke respect dat hij nog actief is.

Goede spotter ! :thumb:

poeh vette armen en schouders. Levrone is back.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.270
mooi streefgewicht maar hij zou beter de rest ook eens beginnen te traienen en te filmen !

http://www.youtube.com/watch?v=jSXkH1TWgNY&feature=player_embedded#at=370

Originally Posted by Kevin Levrone
Strive for 405 • Workout # 7 (4 sets of 375 lbs x 4)
November 1st, 2009

As the weights keep going up, I keep imagining pushing up the 405 lbs.
I’m more than ready. Just a little longer guys, and the 30-day period
will be up, and we’ll see where I’m at with one rep max.

375 lbs is some serious weight, that fourth rep takes focus every time.
I know you’re fully aware of the tremendous mental focus that goes into completing these sets successfully.

And I know you’re with me in spirit as you work on your own bench max
at home. Please continue to be vocal about what you’re doing, and make
that video. We’re all going to post our max on the same day and
celebrate as a team. Talk to you tomorrow. Out.

:S soms lult deze man echt uit zijn nek

waaarom in hemelsnaam zou je gaan rekken , wat heeft dat nou weer voor nut?

:S soms lult deze man echt uit zijn nek

waaarom in hemelsnaam zou je gaan rekken , wat heeft dat nou weer voor nut?

Naar het schijnt betere doorbloeding van de spieren, dus minder spierpijn.

Vind het toch steeds meer slaap verwekkender worden.

dat is onzin, alsof door 120 kilo benchen je spieren niet goed doorbloed zijn :S

en waarom zou je door rekken je spier weer op lengte brengen, daar heb je lekker wat aan als je nog moet trainen

je ziet wielrenners hun iloapsoas toch ook niet rekken nadat ze van hun fiets afkomen, het is niet functioneeel

Naar het schijnt betere doorbloeding van de spieren, dus minder spierpijn.

Vind het toch steeds meer slaap verwekkender worden.

Maar rekken schijnt de spier te vermoeien heb ik gehoord/gelezen dus tijdens/voor het trainen lijkt me dat niet logisch.

genoeg die tijdens de training rekken, reden dat hij nu niet gewoon 405 pakt is dat hij zichzelf er een maand voor gaf en die ook neemt in de hoop een pak meer te drukken.

:roflol:wel enorm lol hoe hij steevast elke keer zijn 'levrone formula' voor de camera leegdrinkt.

Terug
Naar boven