AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

Hij zegt het toch zelf: hij zet zijn voeten hoog om nadruk te leggen op de buitenkant van de quads. Hij zet zijn voeten extreem hoog. Een grotere rom zie ik niet mogelijk. Hij strekt bijna volledig en bij het zakken raken zijn knieën bijna zijn borst.

Dat je grote praat hebt tegen leden die 10 x buffer zijn dan jou kon me niets schelen. Maar nu ook nog één van de beste BBers in de geschiedenis een lafaard gaat noemen. Zielig ventje die patmuscle.
klik op patmuscle --> toevoegen aan negeerlijst --> problem solved
works for me ;)
toch geen toegevoegde waarde die retard posts van hem..
 
Jawel, soms opent hij een goed IFBB topic
 
Hij doet wel vaak aan high reppers :D
 
Eerste maanden was zijn comeback leuk, nu is er imo echt geen drol meer aan. Begint een beetje een Carl Noten vibe te krijgen. Hij moet gewoon gaan blazen die gast, en de spuit er in rammen.
 

niet?:o hmm ook maar is zo proberen dan, kan er meteen 20 kg bij gooien dan maar lijkt me sterk dat ik uhm zo goed voel. is gewoon persoonlijk I guess, maar volgens mij vinden de meeste mensen hier levrone zo'n god dat ze alles zonder na te denken van uhm over nemen, wat die man natuurlijk ook wel verdiend heeft:)
 
Laatst bewerkt:
niet?:o hmm ook maar is zo proberen dan, kan er meteen 20 kg bij gooien dan maar lijkt me sterk dat ik uhm zo goed voel. is gewoon persoonlijk I guess, maar volgens mij vinden de meeste mensen hier levrone zo'n god dat ze alles zonder na te denken van uhm over nemen, wat die man natuurlijk ook wel verdiend heeft:)

Ik vraag me af hoe jij hem doet dan.. en dat 'volgens mij vinden de meeste mensen hier levrone zo'n god dat ze alles zonder na te denken van uhm over nemen' geld niet voor mij maar ik vind hem die BOR wel netjes uitvoeren.
 
Wtf is er mis met 'coach Dan', is het daar min 10 in de gym ofzo? Die gozer loopt altijd rond met een muts op en een dikke trui aan.
 
Goed filmpje idd.

Die walking squats zijn wel leuk om eens te proberen... hoewel de front en regular squats natuurlijk de beste massabouwers blijven.
 
Wtf is er mis met 'coach Dan', is het daar min 10 in de gym ofzo? Die gozer loopt altijd rond met een muts op en een dikke trui aan.

Misschien heeft hij niks te showen onder z'n trui. ???
 
Ik vraag me af hoe jij hem doet dan.. en dat 'volgens mij vinden de meeste mensen hier levrone zo'n god dat ze alles zonder na te denken van uhm over nemen' geld niet voor mij maar ik vind hem die BOR wel netjes uitvoeren.

kdoe de barbell helemaal tegen me buik aan (max paar cm ertussen) zodat ik goede squeeze in me rug krijg en hou me rug een stuk stiller (klein beetje beweging wel) dan levrone hier doet met die swings.

Zeg trouwens niet dat die van mij perfect zijn hoor maar voor mij persoonlijk werkt het wel beter.

bij die eerste reps doet uhm nog wel aardig dicht tegen ze buik aan trouwens maar die laatste 2/3 totaal niet.
 
Laatst bewerkt:
kdoe de barbell helemaal tegen me buik aan (max paar cm ertussen) zodat ik goede squeeze in me rug krijg en hou me rug een stuk stiller (klein beetje beweging wel) dan levrone hier doet met die swings.

Zeg trouwens niet dat die van mij perfect zijn hoor maar voor mij persoonlijk werkt het wel beter.

bij die eerste reps doet uhm nog wel aardig dicht tegen ze buik aan trouwens maar die laatste 2/3 totaal niet.

Ja dat zijn gewoon 2 verschillende manieren van trainen, kan allebei.
 
kdoe de barbell helemaal tegen me buik aan (max paar cm ertussen) zodat ik goede squeeze in me rug krijg en hou me rug een stuk stiller (klein beetje beweging wel) dan levrone hier doet met die swings.

Zeg trouwens niet dat die van mij perfect zijn hoor maar voor mij persoonlijk werkt het wel beter.

bij die eerste reps doet uhm nog wel aardig dicht tegen ze buik aan trouwens maar die laatste 2/3 totaal niet.

Ik ben erg benieuwd met welk gewicht jij BOR's doet.

BOR is een power oefening. max contraction doe je eerder met seated cable row.
 
Ik ben een grote Levrone-fan, maar het valt me op dat hij bij de leg presses (en zeker deze narrow and high foot stance) maar een heel kleine bewegingsbaan maakt. Je kan wel zeggen dat hij met zijn knieën zijn borst raakt, maar hij hangt met zijn lichaam helemaal voorover, zijn rug is niet vlak tegen de rugsteun; zo beperk je natuurlijk je ROM.
En die onzin oefeningen dan, kun je even goed een set squatten of leg pressen met de voeten dicht bij elkaar en dan wijd.
Die ****ing coach begint ook serieus op mijn zenuwen te werken!
Waarom zou ik advies opvolgen van een ecto?:rolleyes:
Begin maar weer zwaar te trainen, Levrone en laat die onzin maar achterwege..
 
Wtf is er mis met 'coach Dan', is het daar min 10 in de gym ofzo? Die gozer loopt altijd rond met een muts op en een dikke trui aan.

Zo loop ik er ook altijd bij. Houdt de warmte lekker binnen. Zou je ook eens moeten proberen.
 
Ik train in mijn blote bast. Van dat koude ijzer op mijn borst krijg ik een stijve piemol, ik maak ook de gains van mijn leven.
 
'shocking' is een complete mythe.
 
Back
Naar boven