MuscleMeat

kevin levrone posing (recent)

Nog niet eerder gezien. Maarehh toch best wel een funny filmpje. Over zijn fysiek kun je je alleen maar achter de oren krabben, zeker in vergelijk met hoe hij eens is geweest.

Nog niet eerder gezien. Maarehh toch best wel een funny filmpje. Over zijn fysiek kun je je alleen maar achter de oren krabben, zeker in vergelijk met hoe hij eens is geweest.
Je ziet wel dat hij er echt verstand van heeft. Volgens mij pikt hij het zo weer op, als hij zou beginnen

zou het een fake zijn ?

eventueel ?

vind het werkelijk serieus strange.
ben zelf ook wel vaker gestopt ..meerdere maanden tot een jaar maar ben nooit zo teruggevallen tot op het scharminkelniveue waar hij nu is.....
Daar komt nog naast :1. ik heb niet die genen, 2. ben geen profi 3. ben altijd natural geweest. en zag er na een lange pause evengoed beter uit als als deze ex prof (als ik het geloven mag dat hij het is)

maar ik geloof het niet :dunno: , of hij heeft kanker & co gehad ofzo :dunno:

vind het werkelijk serieus strange.
ben zelf ook wel vaker gestopt ..meerdere maanden tot een jaar maar ben nooit zo teruggevallen tot op het scharminkelniveue waar hij nu is.....
Daar komt nog naast :1. ik heb niet die genen, 2. ben geen profi 3. ben altijd natural geweest. en zag er na een lange pause evengoed beter uit als als deze ex prof (als ik het geloven mag dat hij het is)

maar ik geloof het niet :dunno: , of hij heeft kanker & co gehad ofzo :dunno:
hij heeft supergenen en hij zal wel goed af hebben gebouwd met bijv een zeer arm proteine dieet. Als je goed kijkt, zitten de fundamenten er nog wel. Hij heeft nog relatieve dikke armen en hij kan al die poses goed.
Net zoals Arnold kan hij snel spier aanzetten :cool:
Maar ik snap je helemaal man. In het begin was ik ook effe van wat the fok

s****ing gay filmke

the maryland mini machine:D

ik moest bijna huilen...god verdome..
hij moet zich schamen,maar ja....verleden tijd

neej hijs echt gekrompen, zelfs niet meer men`s health cover waardig

big ass ecto alert damn

triest, iets te veel zelfspot

Terug
Naar boven