XXL Nutrition

Kevin Levrone updates topic

Mja je kan zeggen wat je wilt, wat voor shape dan ook, Levrone heeft de Mr. O 2016 zeker aanzienlijk boeiender gemaakt. Ik wat niet wat hij voor ka-ching hij gaat krijgen maar de organisatie van het evenement heeft zeer zeker een hoop gewonnen aan zijn deelname.

Alle deelnemers waren allesinds lovend over Kevin zijn deelname op de persconferentie. En Ramy had een "klein" hongertje :-p

Hier kan je zien dat hier duidelijk mensen zijn die geen bal verstand hebbenn van hoe de week voor de wedstrijd verloopt lol....

Hij zei volgens mij even snel in een interviewtje dat ie zn vocht al eruit had gedaan, wel grappig altijd hoe die profs praten over ADDING SOME SIZE, put out water, alsof t kleine moeite is lol

Ze zijn allemaal
Plat en kevin komt geen massa tekort zoals je Ziet naast die andere twee...

Ben benieuwd wanneer die goed geladen is hoe die eruit Ziet

image.jpeg

Laatst bewerkt:
Rip

Nogmaals, we mogen Kevin dankbaar zijn voor de impact die hij op deze O heeft gehad, maar als Cedric je domineert, ga je hooguit en met moeite de top 10 halen...

Bad lighting, depleted, niet geolied en alles..

Dat zal allemaal wel maar ziet er helaas te 'klein' uit. Toch wel benieuwd naar zaterdag/zondag!

Wat is deze kevin?:( klopt het dat de stream hier morgen nacht om 1 uur begint?

Komt inderdaad een flink pak massa tekort. Topprestatie nonetheless op die leeftijd.

(stiekem hoop ik dat Kevin de Mr O wint, onmogelijk, maar toch. Het blijft een leuke gedachte). Had namelijk al decennia's terug moeten gebeuren.

Toch zalig

• Like
Waarderingen: Vonk
Leuk geprobeerd maar niet Olympia waardig imo. Te plat en veel te weinig massa.

Mensen die de pers conferentie hebben gezien? Hij zei dat hij arnold streve wilde behalen en in laten zien dat het niet om massa gaat maar om het aestetische verhoudingen details etc etc.

Ik denk als hij zich gaat laden hij flink hard komt te staan en tanning om is hij ongeveer net zo getand als cedric hier was dus zie je ook al veel meer. Licht hier haald alles eruit als je bijna net zo licht bent als het licht. En een pak massa te kort haha kom op zeg. Hij is wel wat kleiner dan cedric maar immo ook kwa lengte. En gaat om de verhoudingen. Maarja peace out iedereen veel kijk plezier gewenst ik zeg nog steeds dat top 6 zeker haalbaar is.

Mensen die de pers conferentie hebben gezien? Hij zei dat hij arnold streve wilde behalen en in laten zien dat het niet om massa gaat maar om het aestetische verhoudingen details etc etc.

Ik denk als hij zich gaat laden hij flink hard komt te staan en tanning om is hij ongeveer net zo getand als cedric hier was dus zie je ook al veel meer. Licht hier haald alles eruit als je bijna net zo licht bent als het licht. En een pak massa te kort haha kom op zeg. Hij is wel wat kleiner dan cedric maar immo ook kwa lengte. En gaat om de verhoudingen. Maarja peace out iedereen veel kijk plezier gewenst ik zeg nog steeds dat top 6 zeker haalbaar is.

Lol wat kleiner, imo werd ie gewoon weggeblazen door Cedric, kun je nagaan hoe hij naast de rest zal staan..

Lol wat kleiner, imo werd ie gewoon weggeblazen door Cedric, kun je nagaan hoe hij naast de rest zal staan..
Cedric was naast Kai al een pak groter op de AC. Als zijn frame helemaal iss ingevuld hebben we daar een nieuwe Ronnie Coleman in gevonden.

Vind het 100% meevallen wat Levrone laat zien hier. Rug is uiteraard voor Cedric maar dat is na Phil degene met de beste rug op het moment. Ben benieuwd naar de benen vanavond en het totaal plaatje.

Komt inderdaad een flink pak massa tekort. Topprestatie nonetheless op die leeftijd.

(stiekem hoop ik dat Kevin de Mr O swint, onmogelijk, maar toch. Het blijft een leuke gedachte). Had namelijk al decennia's terug moeten gebeuren.
Mass vs aestethics gaat het worden alq frank zane kon winnen ...

Top 6 moet kunnen indd en massa tekort, het draait toch niet om massa alleen anders wint big rami elke olympia zonder enige moeite.

Op professionele fotos staat kevin er betrr bij op de flex site stonden ze dacht ik veel beter...
Als iemand ze kan posten misschien?

Ik zie geen massa tekort hoor, rug dikte maar goed, je kan pas wat zeggen als er geladen is

Terug
Naar boven