- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die de pers conferentie hebben gezien? Hij zei dat hij arnold streve wilde behalen en in laten zien dat het niet om massa gaat maar om het aestetische verhoudingen details etc etc.
Ik denk als hij zich gaat laden hij flink hard komt te staan en tanning om is hij ongeveer net zo getand als cedric hier was dus zie je ook al veel meer. Licht hier haald alles eruit als je bijna net zo licht bent als het licht. En een pak massa te kort haha kom op zeg. Hij is wel wat kleiner dan cedric maar immo ook kwa lengte. En gaat om de verhoudingen. Maarja peace out iedereen veel kijk plezier gewenst ik zeg nog steeds dat top 6 zeker haalbaar is.
Cedric was naast Kai al een pak groter op de AC. Als zijn frame helemaal iss ingevuld hebben we daar een nieuwe Ronnie Coleman in gevonden.Lol wat kleiner, imo werd ie gewoon weggeblazen door Cedric, kun je nagaan hoe hij naast de rest zal staan..
Mass vs aestethics gaat het worden alq frank zane kon winnen ...Komt inderdaad een flink pak massa tekort. Topprestatie nonetheless op die leeftijd.
(stiekem hoop ik dat Kevin de Mr O swint, onmogelijk, maar toch. Het blijft een leuke gedachte). Had namelijk al decennia's terug moeten gebeuren.
En vroeger kon je voor een gulden naar de bioscoop. Tijden zijn veranderd, aesthetic look is niet wat ze zoekenMass vs aestethics gaat het worden alq frank zane kon winnen ...
Deze?Op professionele fotos staat kevin er betrr bij op de flex site stonden ze dacht ik veel beter...
Als iemand ze kan posten misschien?