XXL Nutrition

kh-arme tussendoortjes

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Groente, kwark, noten. Relatief KH-arm

• Topic Starter Topic Starter
Iemand miss iets?

Mijn lichaam vraagt om zoet merk ik.. Alleen dat kan niet. Op thee met zoetstof na dan..

Iemand miss iets?

Mijn lichaam vraagt om zoet merk ik.. Alleen dat kan niet. Op thee met zoetstof na dan..

Dan eet je niet vaak genoeg. Suikerspiegel is te laag.
Neem een uur eerder een bak havermout.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

Ofzo.

Ik doe ketose..

Dan is het helemaal makkelijk. Eet een uur voordat je zo'n hongerklap krijgt een stuk vlees. Immers: blijkbaar wacht je te lang met eten (en weet je ook wanneer je trek krijgt in zoet).

Of je bent stiekem verslaafd aan zoetigheid, en dan kun je beter eerst normaal leren eten voordat je aan de ketose gaat.

Verslaaft lijkt me niet; heb ook al een hele tijd gecut zonder snoep etc..

Als je het goed doet zijn er geen tussendoortjes en heb je gewoon elke 2-3 uur een maaltijd met ong. dezelfde waardes:D

Als je het goed doet zijn er geen tussendoortjes en heb je gewoon elke 2-3 uur een maaltijd met ong. dezelfde waardes:D

...en tussendoor kun je barsten van de honger / lekkere trek omdat je lijf het er niet mee eens is.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Even tussendoor: 16 jaar en cutten op een ketosedieet?!
:no:

Waarom geen ketose?

Ik heb heel lang gecut en nu gaat er gewoon niks meer af met cutten..

met je 1m85 en 75 kg zou ik eerst gewoon lekker doorvreten en niet aan cutten denken... maar goed wie ben ik :P

@ hard

Ik zag zo een reactie al aankomen, ik zit inmiddels al op 79 kg maar heb nog te veel vet dat ik graag weg wil hebben.

Als ketose echt zo slecht is, ga ik wel gewoon laag cutten met veel cardio.

Terug
Naar boven