AndroidHealthClinic

Kickboksschool omgeving Tilburg

Niels1986

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
99kg
Beste leden,

Ik woon nu ongeveer een jaar in Tilburg en ben op zoek naar een goede kickboksschool in Tilburg of omgeving.

Voorheen heb ik altijd bij Rocky Gym in Maldegem, maar dat is nu veel te ver rijden. In een jaar tijd bijna 20 kg aangekomen van het niets doen, dus wil snel weer trainen.

Ik ben zware trainingen gewend waarbij alleen de warming up op zich al een mini training was, dus zoek een school die zware, technisch goede trainingen geeft met het liefste meerdere trainers, zodat iedere sporter de begeleiding krijgt die hij/ zij nodig heeft.

Wil maximaal 30 minuten reizen heen en terug met de auto vanaf Tilburg centrum.

Hoop dat iemand me kan helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Hell93 bedankt voor je reactie, maar vanaf websites kan ik niet zien wat voor training er gegeven wordt en vind het nou ook weer niet nodig om bij iedere club in de buurt een proefles te gaan volgen.

Hoop meer op reacties van leden met ervaringen bij clubs in Tilburg en omgeving.

Je hoeft niet overal een proefles te nemen, maar vraag of je eens mag komen kijken bij de club die je het meeste aanspreekt.
Ervaringen kunnen elkaar ook tegenspreken en je moet het toch zelf zien.

Beste leden,

Ik woon nu ongeveer een jaar in Tilburg en ben op zoek naar een goede kickboksschool in Tilburg of omgeving.

Voorheen heb ik altijd bij Rocky Gym in Maldegem, maar dat is nu veel te ver rijden. In een jaar tijd bijna 20 kg aangekomen van het niets doen, dus wil snel weer trainen.

Ik ben zware trainingen gewend waarbij alleen de warming up op zich al een mini training was, dus zoek een school die zware, technisch goede trainingen geeft met het liefste meerdere trainers, zodat iedere sporter de begeleiding krijgt die hij/ zij nodig heeft.

Hoi Niels,

Ik weet wel een goede sportschool, maar ik weet niet of het aan je eisen voldoet.
Ten eerste is het in België, wel niet zo ver als Maldegem, maar in Dessel (ongeveer 45 minuten rijden).
Daarnaast heb je veel trainingsmogelijkheden per week, die kan je hier bekijken.
Ook is het lidgeld niet zo duur (ik denk €35 per maand en je kan elke les volgen die er aangeboden word).

Het is ook niet echt kickboksen dat er gegeven word, maar wel thaiboksen. Onder leiding van Filip Verlinden (2x Belgisch kampioen boksen, Belgisch kampioen Muay Thai, Open Dutch kampioen boksen, Europees kampioen WKA en Wereldkampioen WKA, Contender Last 16 GLORY) ofwel zijn trainer/vader Wim Verlinden.

Je moet maar kijken of het iets voor jou is.

Ik verhuis deze zomer nog naar Tilburg, en ben op zoek naar hetzelfde als TS, alleen dan bokslessen ipv kickboks. Ik hoor het graag als je iets gunstigs gevonden hebt.

Kickboxing Tilburg (AH XL):
3 x pw KB + 1 x pw cardio in de Oude Warande.

B-Sportief (Paletplein):
6 dagen in de week 1 of meer vechtsporten per dag; kickboks, boksen, MMA, BJJ, grappling.

Beide bevallen mij goed. Google en ga er eens langs.

Beste leden,

Dan zou ik bij Joey smits gaan training zit in tilburg!
Zijn gym staat onder de naam Team Smits!,
ik persoonlijk vind het een aanrader!

Terug
Naar boven