AndroidHealthClinic

Kig's

J4ck

Competitive Bodybuilder
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Vandaag m'n kigs binnen,iemand deze bach nr ook ah gebruiken,

real or fake ???

IMG_3736.jpg

IMG_3737.jpg

IMG_3738.jpg

Welke kleur dop hebben ze?

Meerdere mensen hebben die batch met postieve ervaringen.

dacht juist dat deze gedrukte fake waren? nu weet ik het ook niet meer!

Groene tops zijn iig fake, hoe dat met gedrukte/geprinte text zit weet ik niet.

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 20:27 ----------

dit geeft je mss een antwoord.

Alle Kigtropin is volgens mij crap. Helemaal die met de geprinte -03 labels, daar heb je al helemaal geen sides van. Zelfs 20iu merkte ik niks.
Ik had een maand lang een andere batch die gestempeld was gedaan en mijn igf1 waarde was met 6iu maar 359 ng, terwijl ik met 4iu riptropin een igf1 waarde van over de 800 had.
Nu is dit wel extreem hoog en is de riptropin vermoedelijk overgedoseerd, maar met 6iu kigtropin had ik toch wel minimaal 500 a 600 verwacht.

• Topic Starter Topic Starter
Alle Kigtropin is volgens mij crap. Helemaal die met de geprinte -03 labels, daar heb je al helemaal geen sides van. Zelfs 20iu merkte ik niks.
Ik had een maand lang een andere batch die gestempeld was gedaan en mijn igf1 waarde was met 6iu maar 359 ng, terwijl ik met 4iu riptropin een igf1 waarde van over de 800 had.
Nu is dit wel extreem hoog en is de riptropin vermoedelijk overgedoseerd, maar met 6iu kigtropin had ik toch wel minimaal 500 a 600 verwacht.

Heb gisterenavond 5iu gezet en heb de hele nacht slapende handen gehad

en m'n poten zijn stijf als iets dusjah zal z'n werk wel doen ;)

Heb gisterenavond 5iu gezet en heb de hele nacht slapende handen gehad

en m'n poten zijn stijf als iets dusjah zal z'n werk wel doen ;)

Daar mag je niet vanuit gaan. Met de Kigtropin batch die ik zojuist getest heb heb ik dus niet echt hoge igf1 waarden terwijl ik wel vocht pakte en slapende handen had.

Enige manier om te weten dat wat jij neemt goed is is om over 4 weken je igf1 te laten testen.

Ze fl*kkeren er ADH in,en iedereen heeft ''goede'' HGH,want iedereen heeft stijve ledermaten....duuuh..je wordt genept waar je bijstaat. enige zekerheid is idd IGF test,verder is het alleen koffiedik kijken.

• Topic Starter Topic Starter
ADH speelt ook een grote rol bij monogamie..

Dat zal er niet in zitten in m'n hgh dan :roflol:

Terug
Naar boven