XXL Nutrition

Kig's

J4ck

Competitive Bodybuilder
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Vandaag m'n kigs binnen,iemand deze bach nr ook ah gebruiken,

real or fake ???

IMG_3736.jpg

IMG_3737.jpg

IMG_3738.jpg

Alle Kigtropin is volgens mij crap. Helemaal die met de geprinte -03 labels, daar heb je al helemaal geen sides van. Zelfs 20iu merkte ik niks.
Ik had een maand lang een andere batch die gestempeld was gedaan en mijn igf1 waarde was met 6iu maar 359 ng, terwijl ik met 4iu riptropin een igf1 waarde van over de 800 had.
Nu is dit wel extreem hoog en is de riptropin vermoedelijk overgedoseerd, maar met 6iu kigtropin had ik toch wel minimaal 500 a 600 verwacht.

Ben ik niet met je eens. De 03 batch is idd iets minder heb ik het idee. Maar ik heb nu de nieuwe batch en die is echt top. Ook de oudere batches vond ik goed.

Jack, hoe is het afgelopen met jouw HGH, heb hier net ook een kit kigs ontvangen zien er legitiem uit, maar wat je leest over kigs de laatste tijd, je zou ze gewoon willen dumpen...of terug verkopen :)

J4ck aan de gh moet niet gekker worden met die stats haha

Aangezien j4ck geen 24 is zoals Curtis, vind ik hgh helemaal geen gekke keus.

hgh is leuk voor de mensen met dikke portomenee, tis echt geen wondermiddel

Ja je moet geluk hebben om goeie kigs in handen te hebben. Maar wat lees ik? Is Riptropin ook opgerold?

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 08:55 ----------

Ja je moet geluk hebben om goeie kigs in handen te hebben. Maar als je goeie heb dan zijn ze ook echt goed. Maar wat lees ik? Is Riptropin ook opgerold?

Blijft idd een gok die kigtropin...
Zelfde met ongelabelde bunk je weet nooit wat je krijgt veel zit alleen maar fillers in of andere peptides of combinaties van peptides die jou doen geloven dat ze hgh bevatten.
Hou het inderdaad bij keer op keer bewezen goede hgh doormiddel van hgh serumtest op diverse fora zoals riptropin, novotropin enz
Novotropin bevalt mij prima, riptropin helaas nog niet kunnen proberen...

Terug
Naar boven