MuscleMeat

Kill Bill 1+2

Ano_86_1

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik vind Kill Bill echt geniaal, dat ik 1 had gezien vond ik hem geweldig, 2 vond ik nog beter, en ik bedacht me dat ik 2 nog genialer vond dan 1, omdat ik 1 had gezien!

wat vinden jullie van deze film(s)??

ugh...ik heb 1 gezien...viel erbij in slaap...wat een saaie k*tfilm zeg!!
Maargoed, ieder z`n eigen smaak.

P.S. verkeerde sectie. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie het ja, verkeerde sectie.

Maar, wat ik vind tenminste, bij films als deze, bij alle films van Quentin Tarantino, de diepgang, en de kleine details.. echt geniaal, kan haast niet geloven dat je dit niet goed vind.

Maar idd, ieder zijn eigen smaak :)

mikepl4 zei:
Ik zie het ja, verkeerde sectie.

Maar, wat ik vind tenminste, bij films als deze, bij alle films van Quentin Tarantino, de diepgang, en de kleine details.. echt geniaal, kan haast niet geloven dat je dit niet goed vind.

Maar idd, ieder zijn eigen smaak :)
Ik vond het de diepgang van een punaise hebben, slecht, tot geen verhaal, en veel te verwarrend...en dan nog die zeer neppe klote manga er tussen door.

• Topic Starter Topic Starter
Whehe.. ik wil er niet meer met je over praten, straks wordt ik nog boos hier :p

Nee.. ik kan jouw standpunt niet begrijpen, sorry :)

Ik vond het wel leuke films, soms beetje belachelijk, maarja in welke film heb je dat niet :)

meesterlijke films, hoort thuis in het QT-rijtje (naast Reservoir dogs, Pulp, Jackie brown)

hoewel ik vind dat je ze niet afzonderlijk moet beoordelen, vind ik tog deel 1 beter als deel 2... de dialogen waren leuk... maar niet QT waardig :D

anyway heb deel 2 nu al keer of 3 gezien, tegenover een eenmalige keer dat ik deel 1 heb gezien. zal die ook weer ns opzetten. :)

Zoutzak zei:
meesterlijke films, hoort thuis in het QT-rijtje (naast Reservoir dogs, Pulp, Jackie brown)

hoewel ik vind dat je ze niet afzonderlijk moet beoordelen, vind ik tog deel 1 beter als deel 2... de dialogen waren leuk... maar niet QT waardig :D

anyway heb deel 2 nu al keer of 3 gezien, tegenover een eenmalige keer dat ik deel 1 heb gezien. zal die ook weer ns opzetten. :)

no offence maar ehm, naar mijn menig hoort kill bill allesbehalve in het rijtje..
Pulp fiction was geniaal; typische dialoog (cheesburger...), gangstasfeer van de 70's, zalige ouwe gouwe songs (little green bag, stuck in the middle...), en sarcastische humor...

Kill bill is meer een Quinten Tarantino's ontspoorde natte droom.. Hij houdt van japanse vechtfilms en shit. Dit heeft hij nu in z'n kill bill verwerkt. Ik weet niet of je ooit al es echte japanse kitsch vechtfilms hebt bekeken, maar geloof me, ze zijn echt niet om aan te zien. Afgerukte ledematen, slaan met afgerukte ledematen, gooien met oogbollen en dergelijke... Leuk om met de bende makkers naar te kijken, maar vergelijken met pulp fiction of reservoir dogs enzo, sry... Maar dat is als een bleekscheet in putje harlem droppen...

bro, little green bag is van reservoir dogs ;)

niws, ik vind de kill bills ook meesterlijk

deel 1 meer gericht op het visuele aspect terwijl deel 2 het moet hebben van de dialogen (zoals we gewend zijn van QT)... uiteraard halen ze het niveau van pulp fiction niet (de dialogen ZEKER niet), maar imho is er geen enkele film die daar aan kan tippen

maare.. moet je eerlijk bekennen dat ik Lock,Stock & 2 smokin barrels en Snatch van Guy Ritchie toch meesterlijker vind...

Naar mijn mening zijn dit soort openbare vertoningen en films voor jeudigen dé bron wat hen aanzet tot het eerder normaal vinden van geweld. Omdat ze de associatie tussen geweld in die films en de werkelijkheid niet kunnen scheiden.

En ik moet bekennen dat ik hier ook onder gevallen ben aan het einde van de basischool en brugklas. Na het zien van Mortal Combat moesten deze moves ook in het parkje worden uitgevoerd en dan liep weleens uit op ongelukken of vechtpartijtjes, dat is gewoon de wereldsituatie in het klein!

Ik heb niets met films! Tuurlijk vond ik als kind sommige vechtfilms geweldig waarbij een reus met gepomte biceps een boomstam op de 'kwade' gooide!

Maar ik vindt het nogal triest dat je gefacineerd raakt door dit soort onreeële stunts als je het einde van je tienerjaren naderd. En dat bedoel ik zonder dat ik refereer naar mensen. :)

Maar goed, ieder voor zich met zijn smaak :), films doen niets voor mij.

Laatst bewerkt:
liu kang rocks...3x naar vore 2 x naar achtere, hp, lk ...goeie fatality

Klinkt me bekend in de oren bro. Flawless victory! :D

Bracke zei:
no offence maar ehm, naar mijn menig hoort kill bill allesbehalve in het rijtje..
Pulp fiction was geniaal; typische dialoog (cheesburger...), gangstasfeer van de 70's, zalige ouwe gouwe songs (little green bag, stuck in the middle...), en sarcastische humor...

Kill bill is meer een Quinten Tarantino's ontspoorde natte droom.. Hij houdt van japanse vechtfilms en shit. Dit heeft hij nu in z'n kill bill verwerkt. Ik weet niet of je ooit al es echte japanse kitsch vechtfilms hebt bekeken, maar geloof me, ze zijn echt niet om aan te zien. Afgerukte ledematen, slaan met afgerukte ledematen, gooien met oogbollen en dergelijke... Leuk om met de bende makkers naar te kijken, maar vergelijken met pulp fiction of reservoir dogs enzo, sry... Maar dat is als een bleekscheet in putje harlem droppen...
niet wat ik bedoelde :D

ik bedoelde meer te zeggen dat het een Tarantino-waardige film is. als je hem al wilt vergelijken met Pulp zelf... wat ik persoonlijk bullshit vind, films moet je afzonderlijk beoordelen en niet gaan vergelijken met andere films. dan moet ik tog zeggen dat Pulp Fiction mij tog veel meer aanspreekt (het feit dat ik hem al >10x gezien heb, zegt genoeg?)

jamesz zei:
maare.. moet je eerlijk bekennen dat ik Lock,Stock & 2 smokin barrels en Snatch van Guy Ritchie toch meesterlijker vind...

pas geleden nog gezien idd meesterlijk :cool:
Die gast in die leren jas (Lipton ice tea reclame ??? ) met dat zoontje van m die steeds die kopstoten gaf :p echt vet

1 van de betere films die ik gezien heb. Vond m zelfs een beetje tarentiono achtig

Deel 2 van kill bill heb ik niet gezien maar die gaat zeker bijkomen in mijn dvd collectie. Deel 1 is super vooral de muziek is geniaal. Vooral de scene in het restaurant. Misschien erg gewelddadig maar ach dan val ik tenminste niet in slaap. :cool:

Brolly_S zei:
pas geleden nog gezien idd meesterlijk :cool:
Die gast in die leren jas (Lipton ice tea reclame ??? ) met dat zoontje van m die steeds die kopstoten gaf :p echt vet

1 van de betere films die ik gezien heb. Vond m zelfs een beetje tarentiono achtig

vinny jones.. ja he rocks.. enne het was bacardi-reclame :p

Ik heb 1 gezien....vondt het een waardeloze film. De mensen met wie ik m heb gezien ook btw.

Normaal kan ik Tarantino's werk wel waarderen...sterker nog, maar dit was echt pulp.

fear the exploding heart technique :o

Terug
Naar boven