Fitness Seller

Killswitch Engage

Dat van die echt Hardcore zijn. Is wat bullshit. Het is wel waar, er zitten veel scenestars overal die denken dat ze echt hardcore zijn enzo. En minachten meer de rest maar swat. Al hetgeen je daar ziet denk ik niet dat veel van die mannen veel belang hechten aan het hardcore zijn maar gewoon massas lol hebben met de muziek en ik weet niet waarom maar die aggressieve breakdown parts maken mij ook spontaan warm om te gaan 'karate kicken' hoor. En ik snap zelf ook niet waarom maar kvind het wel de max :)

ik vind het heerlijk, vooral de extreme moves, je weet wat je kan verwachten wanneer je erin kruipt. Vooral de ouwere tanks zoals ik ze noem, kaal en al wat ouder dan de rest en ze dan lekker met ecto's zien rondsmijten.

heb ze van de week in Tivoli, Utrecht gezien. Super vet. Net zoals op de DVD werden de teksten flink meegezongen vanuit de zaal. Prima vermaak!

Gister met Rob G bij Amen Ra geweest, dat was nog veel vetter!

YouTube - ritual

• Topic Starter Topic Starter
heb ze van de week in Tivoli, Utrecht gezien. Super vet. Net zoals op de DVD werden de teksten flink meegezongen vanuit de zaal. Prima vermaak!

Gister met Rob G bij Amen Ra geweest, dat was nog veel vetter!

YouTube - ritual

haha top man dat je erbij was.

nog in de pit geweest?

ik was die dolle stier die af en toe diagonaal over de pit werd gelanceerd.

yep, eerst vooral bier lopen hakken en op het balkon gehangen. Halverwege de set in de pit lopen rammen.

en in de ancienne belgique (concertzaal) met je poten naar beneden het balkon afspringen en gezichten proberen te rammen :)
keeping the heavy metal spirit alive.

Terug
Naar boven