AndroidHealthClinic

Killy in puberruil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.015
Hee mensen,

Had me paar weken in een melig bui op mijn opleiding ingeschreven voor puberruil, krijg ik vandaag telefoontje dat ik was uitgekozen :P

Iemand nog een leuk idee om dit de grootste dbb-forum troll actie ooit te maken!

Hee mensen,

Had me paar weken in een melig bui op mijn opleiding ingeschreven voor puberruil, krijg ik vandaag telefoontje dat ik was uitgekozen :P

Iemand nog een leuk idee om dit de grootste dbb-forum troll actie ooit te maken!

Neuk je "ma"

Puberruil is ****ing walgelijk!

vertel dat je een "iets" ouder vriendje hebt, en kom dan naar huis met Skinnie

zeg tegen chickies dat je op tv komt = populair swa
gratis p*ssy jwz

Laatst bewerkt:
Regel een dbb shirt via T

Heb je niet een paar vriendinnen die als h**r verkleed langs kunnen komen? Doen ze grote zonnebril op en veel make-up enzo. Lijkt me echt belachelijk grappig.

''Straks na de reclame: Killy vindt het onbegrijpelijk dat zijn nieuwe gezin moeite heeft met de 2 prostituees de hij voor de nacht heeft laten langskomen''

De hele tijd dingen over skinnie en sniperx zeggen als je in de camera gaat praten snachts :D

laat een shirt printen met een trollface erop

:trollface:

haha nice :D wel echt een k*t programma hehe :D

Laat je penis zien.

Kijk het af en toe, soms is het wel leuk.

Zie het al voor me..:p

Savonds opname: "Ja ik lig hier nu te fappen, 2 minuten geleden heeft skinnie een banaan in mijn gaatje gepenetreerd. Dit was wel een unieke ervaring. Morgen gaan we naar de gym een dumbbell proberen, tot morgen. "

Puberruil XXX

Hang ook een poster van zyzz op in je kamer

no homo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven