AndroidHealthClinic

Killy in puberruil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe alsof je een bodybuilder bent, maar dan het stereotype fitness sukkel. Teren op 'n appel, 2 broodjes, 'n shakey en 'n muesli reep per dag. Zeg dat je vier uur per dag traint en dat dat de offers zijn die je moet opbrengen voor een godenlichaam.

probeer je "vader" te versieren

goed topic dit ook. :popcorn:

Als je uberhaupt op tv komt laat het ons ff weten. En niet afhaken met laf gedrag nu he? :D

Doe alsof je een bodybuilder bent, maar dan het stereotype fitness sukkel. Teren op 'n appel, 2 broodjes, 'n shakey en 'n muesli reep per dag. Zeg dat je vier uur per dag traint en dat dat de offers zijn die je moet opbrengen voor een godenlichaam.

hahhahaha +1

Gewoon de hele uitzending met je Armblaster om lopen die je pas gekocht hebt en als ze vragen wat dat voor een ding begin je vanuit het niets een 5 minuten durende poseer routine af te draaien.
Evt. samen met Skinnie als je dat per se wilt!:D

Zeg dat je voetbalt en daarom je benen niet traint. En dat shakies net zo goed werken als anabolen.

Zeg dat je voetbalt en daarom je benen niet traint. En dat shakies net zo goed werken als anabolen.

Oh ja, voordat ik het vergeet. Kamer moet volstaan met van die potten eiwitten, weightgainer, creatine, en ook nutteloze supps.
Ik wil gerust een paar (lege) potten opsturen ter opvulling als dit nodig is.

:roflol: ik ga deze opnemen

Doe alsof je bent misbruikt door je echte ouders, maar wel heel voorzichtig te werk gaan en gewoon af en toe huilen bij je nieuwe moeder en vertellen over je uitgerekte anus. Zodra het programma is afgelopen worden je ouders opgepakt en zitten ze een paar jaar vast. :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja, voordat ik het vergeet. Kamer moet volstaan met van die potten eiwitten, weightgainer, creatine, en ook nutteloze supps.
Ik wil gerust een paar (lege) potten opsturen ter opvulling als dit nodig is.

Gewoon de hele uitzending met je Armblaster om lopen die je pas gekocht hebt en als ze vragen wat dat voor een ding begin je vanuit het niets een 5 minuten durende poseer routine af te draaien.
Evt. samen met Skinnie als je dat per se wilt!:D

Hang ook een poster van zyzz op in je kamer

no homo

Wat een creativiteit! ongeveer 10 minuten lang nostop zitten lachen. Denk bovenstaande nog wel te doen, tourette durf ik niet :P

@ GetXXL jij zat toch bij kralinge op de uni? lijkt me idd grappig allemaal van die potten.

@ skinnie: jij wilt zeker wel beroemd worden, kan je me b*ch spelen. Zat een beetje te denken aan die meid bij steen bij dat interview "het leven van" van bnn ofzo :P

Wedden dat als meneer eenmaal weet dat z'n b**kes op landelijke televisie komt dat hij helemaal niet gek gaat doen. Zo wel, ben je echt flink gestoord brah, op een positieve manier.

Ik zou zeggen, neem de tips van hierboven en combineer ze :D

Kralinge? Ik zit op de UvA.

Zet een shotje heroine tijdens het avondeten, succes verzekerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven