MuscleMeat

Kinder-indoctrinatie

Ghehe, mja, die moslims he, het zit zo diep bij die lui, je zou er bijna medelijden mee hebben.

Misselijkmakend
Vergifteging van een young mind
Een kind hoort zich helemaal niet met dat soort dingen bezig te houden

Wat me opvalt is dat Moslims altijd over 'vijanden' spreken, in de Koran, IRL, overal merk je het. Ik blijf erbij dat geen enkel geloof over vijanden zou mogen spreken, dan ben je gewoon altijd fout bezig.

Uit welke context komt dit trouwens? Lijkt gewoon van TV te komen, ze spreken over 'true Moslims' etc, als dit echt de denkwijze is van het merendeel gematigde Moslims dan is er wel een serieus probleem in die regio.

Misselijkmakend
Vergifteging van een young mind
Een kind hoort zich helemaal niet met dat soort dingen bezig te houden

Zo is dat :thumbup:

Wat me opvalt is dat Moslims altijd over 'vijanden' spreken, in de Koran, IRL, overal merk je het. Ik blijf erbij dat geen enkel geloof over vijanden zou mogen spreken, dan ben je gewoon altijd fout bezig.

Uit welke context komt dit trouwens? Lijkt gewoon van TV te komen, ze spreken over 'true Moslims' etc, als dit echt de denkwijze is van het merendeel gematigde Moslims dan is er wel een serieus probleem in die regio.

het komt van de religieuze zender Iqra en is redelijk dom en gevaarlijk.
natuurlijk zou deze onzin minder gauw geslikt worden indien de Israeli's wat minder palestijnen zouden vermoorden.

beide kampen hebben genoeg haat gekweekt in de afgelopen 50 jaar om nog 50 jaar door te gaan.

Ach het is een goed voorbeeld van hoe het niet moet en hoe verot het allemaal is.
De waarheid mag gezien worden,.. natuurlijk niet voor kinderogen, die moeten fijn verstoppertje spelen en tikkertje.

Terug
Naar boven