Fitness Seller

KIP ojee

Het leven is toch 1 grote gok. Laat die kip maar lekker de t*fus krijgen, ik stop toch niet met kip eten. En er zijn trouwens al medicijnen voor verkrijgbaar ;)

struisvogelbiefstuk en kalkoen eten

boven de 60 graden overleeft het virus niet , dus weer lekker verder bakken

tonijn, koolvis e.d. Pas als er een algehele waarschuwing komt mbt kip dan zal ik het laten liggen, tot die tijd KIP!!!

Batista zei:
Het leven is toch 1 grote gok. Laat die kip maar lekker de t*fus krijgen, ik stop toch niet met kip eten. En er zijn trouwens al medicijnen voor verkrijgbaar ;)

Medicijnen zijn inmiddels vrolijk uitverkocht. Ik mocht wel 130 euro betalen, maar moest maar gissen wanneer ik ze eventueel zou krijgen omdat zenergens meer leverbaar zijn.

Ik wordt kannibaal :brew: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, maar vooralsnog zie ik nog niet echt een reden om mijn ingevroren kipjes te wantrouwen :)

Vogel tievus... kerel **** it gewoon vreten die shit denk je echt dat ze besmet vlees in de supermarkt liggen SISSY!

hmm, mss wordt de kip nu wel goedkoper.

Iig ik blijf gewoon lekker kip en eieren eten.

Yummie... kip !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik blijf het gewoon eten, zolang de kipfilet nog niet groen is blijf ik het gewoon naar binnen schuiven, en anders wordt het gewoon veel vis eten

Yzord zei:
Medicijnen zijn inmiddels vrolijk uitverkocht. Ik mocht wel 130 euro betalen, maar moest maar gissen wanneer ik ze eventueel zou krijgen omdat zenergens meer leverbaar zijn.
****ing hell! 130 euro...dat is het mij niet waard hoor. Ik sprak vandaag een apotheker in de onze sportschool en die zij dat ze het iid wel verkopen maar dat het niet aan te slepen is (ondanks de ****ing hoge prijs).

Kip eet ik kipppppppppppppppppppppp lekker kip kip kom hier kippetje mmmmmm lekker kip :grin:

Gewoon even gaan hamsteren en de hele diepvries vol gooien met kipfilet.

tok tok tok tok tok

ik zag het inderdaad ook al, bij de appie was ie vorige week 5.49 per kilo i.p.v. de gebruikelijke aanbiedingsprijs van 5.99. Nederlanders zijn een beetje para :o)

Zit er eigelijk nog veel verschil tussen de "veiligheid" tussen broodbeleg-kipfilet en kipfilet die je zelf in de pan gooit?\
Niet dat ik me er druk om maak, maar vroeg 't me gewoon af.

Laatst bewerkt:
Ik blijf gewoon kip eten

Terug
Naar boven