Fitness Seller

KIP ojee

SomeXone12 zei:
Zit er eigelijk nog veel verschil tussen de "veiligheid" tussen broodbeleg-kipfilet en kipfilet die je zelf in de pan gooit?\
Niet dat ik me er druk om maak, maar vroeg 't me gewoon af.
Volgens mij niet want die kipfilet die bestemt is voor op je brood is al gebraden (kipfilet is van zichzelf roze als het ongebraden is, deze is wit). Lijkt mij dus dat daar geen verschil in zit aangezien hij wel op hoge temperatuur gebraden wordt voordat ie alszijnde kipfilet-broodbeleg in de winkel komt te liggen.

Oké. bedankt. Dus gebraden kipfilet & naturel kipfilet (beide broodbeleg) zijn eigelijk precies hetzelfde...?
In de supermarkt zie ik ze soms namelijk beide liggen...

Volgens mij kan het alleen ongebakken gevaarlijk zijn..ALS het besmet is..
Eieren dan ook beter niet rauw eten.. haha da zullen btw nie veel mensen doen..
Alleen Rocky deed dat in rocky2:D :D :p

SomeXone12 zei:
Oké. bedankt. Dus gebraden kipfilet & naturel kipfilet (beide broodbeleg) zijn eigelijk precies hetzelfde...?
In de supermarkt zie ik ze soms namelijk beide liggen...
Ja in principe wel, hangt er maar net vanaf welke naam de fabrikant op de verpakking zet. Meestal als het vers gesneden wordt heet het kipfilet naturel omdat ze ook nog met tuinkruiden hebben. Als het voorverpakt binnenkomt via een leverancier heet het meestal gebraden kipfilet. Maar in feite is het hetzelfde want rauwe kipfilet op brood vind je maag niet fijn :D:D:D

ik eet wel Valess:D vlees gemaakt van zuivel:hoe dan ook...eiwt bevat het zeker:D

VAless is best te nassen ja!

Verder moet je je kip gewoon goed frituren! ;-)

Ik snap er geen **** van..? Is er nu wel of geen medicijn tegen de vogelziekte?

gewoon goed doorbakken, en eieren goed koken

t*ring wat zijn sommige mensen toch para.... :(

Zolang mn ouders kip halen eet ik kip, anders tartaar, niet veel duurder en bijna net zo weinig vet:).

Je hebt te maken met een griep virus en je weet nooit waar het in muteert, echte
Medicijnen zijn er niet wel virus remmers. Tegen virussen heb je geen medicijnen
Alleen inentingen. Je lichaam moet het dan zelf doen. Griep wordt veroorzaakt door het besmettelijke influenzavirus als deze Zich muteert met het H5N1-virus dan kan het erg gevaarlijk zijn.

Naar aanleiding van het advies van de EFSA (de Europese Voedsel autoriteit) wordt in de media de suggestie gewekt dat er een verband bestaat tussen het eten van rauw kippenvlees en rauwe eieren en de kans op besmetting met het H5N1 virus (vogelgriepvirus) WAT EEN ONZIN!!In het EFSA advies wordt juist benadrukt dat bij de huidige stand van zaken binnen de EU de kans hierop verwaarloosbaar klein is.
Los daarvan wordt het eten van rauw kippenvlees en rauwe eieren al jaren afgeraden door de VWA en het Voedingscentrum Nederland (VCN) ter voorkoming van een besmetting van Salmonella en Campylobacter

Wij als kippenslachterij zijn niet bang voor de vogelpest zelf, wel voor de handel :D
Ik kreeg vorige week al te horen van de VWA dat er 14 miljoen vacaties beschikbaar zijn.

Ik ben er niet echt bang voor die H5N1-virus. Ik ben wel bang voor wat zou kunnen worden.

Als ik bijvoorbeeld dit lees dan word ik niet echt vrolijk http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=71244

Valkparkiet.

zolang ik geen hele dag op de WC moet zitten eitjes leggen blijf ik kip eten....

AlexT zei:
Zolang mn ouders kip halen eet ik kip, anders tartaar, niet veel duurder en bijna net zo weinig vet:).

De meeste tartaar is dus wel vet! Of je moet bij de slager echte biefstuktartaar halen..

Rundertartaar heeft maar ong. 4 gram vet per 100 gr. zover ik weet.

tartaar 100 gr kcal 189 ei 25.6 kh 1.2 vet 9.1

tread gaat over kip

Terug
Naar boven