AndroidHealthClinic

kiters of windsurfers op DBB???

3's

Cool Novice
Waardering
0
zijn er hier dudes die winsdsurfen of kiters??

ik zit meestal als er wind is op de Oesterdam, vroeger Veerse meer.
Grevelingen ook al geweest ma is iets te ver. ;)

nee, heb wel wat jaren wavesurfing gedaan

Heb jarenlang gewindsurfd, maar het is er de laatste paar jaar nooit meer van gekomen. Plankje ligt een beetje weg te kwijnen bij mijn schoonouders in de garage. Surfde altijd op de kop van het ijsselmeer, maar dat is wel een beetje ver weg van Groningen.

Nee maar lijkt me wel gaaf dat kitesurfen want het schijnt nog al veel op snowboarden te lijken is het niet?

jep doe al 9 jaar windsurfen. afgelopen zomer weer 2 weken op het comomeer gesurfd in italie. het veerse meer ben ik ook nog is op vakantie geweest om te surfen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb van men 10j leren windsurfen door men pa :p
meestal gebeurt het alleen op vacantie in spanje baai van rosas-l'escala of leucate in zuid-frankrijk en soms in nederland.

bij kite surfen is het ''show' gehalte en de vrijheid wel iets groter door de vele jumps,moves enz.. ik blijf voorlopig alleen bij windsurfen, F2 plank onder de voeten en gaan :p :cool:

ik windsurf vanaf mn 7e, maar net zoals de meeste... de laatste jaren komt er helaas niet meer veel van :(

ik zit altijd op de binnenschelde ik doe het nog niet zo lang maar heb de kriebels er al wel van te pakken

• Topic Starter Topic Starter
gisteren (zaterdag) gaan surfen in Holland Oesterbank meerbepaald
was wel goeie wind ;) ma kon nu deze nacht ni slapen ni normaal :eek: vanwege de spierpijn in armen en schouders damn khem een daffalgan moete nemen, had ik die pijn maar na een trainingsdag in de krachthonk :D

succes brompie ;)

Terug
Naar boven