AndroidHealthClinic

kl***zak reed mij bijna het ziekenhuis in

Status
Niet open voor verdere reacties.

happymar

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Kom ik net van de sportschool lekker getraind en bloednerveus voor straks .
Het intervieuw ...
Rijd ik met mijn fietsje over de winkelstraat hier in dit gat , in mijn hoofd druk druk druk ??? ??? ??? .
Krijg ik geen voorrang van een auto , ik reed op voorrangs weg .
Als scheldend met :mad: :mad: mijn middelvinger omhoog zeiknat geregend .
Stopt die kl***zak , aaaah mooi ff afreageren Marrie :D ....
Fout Ik laat me niets zeggen
Meennnnnn wat ik allemaal zei :eek: , ik weet het niet meer .
Ik zou het echt een verschrikking vinden om door een kl***zak die niet uitkijkt weer geblesseerd te raken .:(
OOOeeeh wat ging ik te keer ....hij schreeuwde terug mens je bent gek :o .. waaaaaaaat ik gek ... kom maar op joh , gaan we ff knallen .:D
Wat had ik een power in me zeg , niemand scheld mij onterecht uit voor een fout die hij zelf maakt .
Hij stapte wijs in zijn auto want ik had er wel ff zin in .
Aarrgh wat was ik boos , maar ik ben wel een hoop stres nu kwijt ....
Ik neem een bakkie thee en ga wachten op mijn telefoontje .
Nerveuze Marrie :D

Jij maakt wat mee zeg :D

Kalm blijven, liefje:)

Idd, je moet zulke gasten goed ff de waarheid vertellen!

Hoerige automobilisten, denken god te zijn in hun koekblik. En ja ik houd me overwegend aan de verkeersregels.

Kloothommel in die auto zeg! Goed dat je hem flink de waarheid gezegd heb :thumb:

Haha :D klote

hier kom ik zo ook vaak tegen,ze rijden met een auto en denken dat ze alles mogen:rolleyes:

Wat voor interviewheb je dan vanmiddag?

We waren bijna van Happymar af:D

Grapje hoor;) Goed dat je die kerel op zijn plaats hebt gezet.

Ik ben serieus blij dat ik die vent niet ben zeg:eek:

:DIig succes met je interview.

Hysterische vrouwen horen niet op de openbare weg, laat staan op een fiets...

J/k ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hysterische vrouwen horen niet op de openbare weg, laat staan op een fiets...

J/k ;)
Hahahahha ja snap ik , maar helaas was ik dat niet op dat moment dat ik uit de sportschool kwam .
Ik was lekker aan het soppen op mijn fiets denkend aan mijn intervieuw die ik net gehad hebt voor de Female ...
Lekker happy in mijn vel .....
Ik schrok me de typussssss en alle stress van kwam eruit .
Hij zat droog in zijn toet toet en ik zat relaxed op mijn fietsje te genieten over wat er komen ging .
Nee ik ben het zat om een blessure te hebben , en zeker als het door een ander komt ..
Dan ben ik een heks .,.......

Hoerige automobilisten, denken god te zijn in hun koekblik. En ja ik houd me overwegend aan de verkeersregels.

Ik lang niet altijd, maar vindt zaken als bumperkleven en geen voorrang geven voldoende aanleiding om uit mn slof (of mn auto) te schieten (lees:springen).

En vrijwel altijd die ventjes in opgepimpte plasticautootjes en dure heertjes in nog duurdere auto's

Laatst nog een k*tmof in een dikke Audi rs4 op de A1 bij Deventer. Hoeremof zat met 160km/uur op mn bumper. Heb afgeremd tot 140 en ben toen op de rem gaan staan.

Toen wilde rechts langs me geen. Op het moment dat ie me net rechts wilde inhalen, heb ik mn auto vlak voor de zijne gegooid en mocht meneer vol in de ankers.

Toen ben ik hem verder achterna gegaan om ff een babbeltje te kunnen maken, maar meneer nam de eerste de beste afslag en ging ervandoor toen ie door had dat ik vastbesloten was om hem te pakken.

EDIT: Ik gedraag me normaliter altijd vrij normaal in het verkeer, en ben geen voorstander van agressie in het verkeer. Maar van bumperklevers sla ik op hol. Dat is het direct in gevaar brengen van mijn leven en da accepteer ik van niemand.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik lang niet altijd, maar vindt zaken als bumperkleven en geen voorrang geven voldoende aanleiding om uit mn slof (of mn auto) te schieten (lees:springen).

Ja toch hun hebben niet de consqenties van zo`n aanrijding .
Mijn gezin wel , en mijn sporten natuurlijk .
Daarom werd ik boos , ze moeten straks alweer zonder me als ik geopereerd moet worden .
Wie betaald mijn man zijn vrije dagen ga zo maar door .
Nee oppassen moeten ze .. ik ben ook maar mens
Marrie;)

Ja toch hun hebben niet de consqenties van zo`n aanrijding .
Mijn gezin wel , en mijn sporten natuurlijk .
Daarom werd ik boos , ze moeten straks alweer zonder me als ik geopereerd moet worden .
Wie betaald mijn man zijn vrije dagen ga zo maar door .
Nee oppassen moeten ze .. ik ben ook maar mens
Marrie;)

Met die nieuwe plannen dat een werkgever niet meer voor vrije tijd gerelateerde blessures/aandoeningen hoeft op te draaien kan men ook nog zeggen:

Maar mevr als U niet was gaan sporten was U ook niet aangereden :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven