Fitness Seller

kl***zak reed mij bijna het ziekenhuis in

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Met die nieuwe plannen dat een werkgever niet meer voor vrije tijd gerelateerde blessures/aandoeningen hoeft op te draaien kan men ook nog zeggen:

Maar mevr als U niet was gaan sporten was U ook niet aangereden :cool:

Ja en als je een kind hebt wie zorgt daar dan voor .. ik ben blij dat ik kon manuvreren en er niet onderkwam .
Mijn engeltje op mijn schouder blijft daar gelukkig zitten .;)

Ik lang niet altijd, maar vindt zaken als bumperkleven en geen voorrang geven voldoende aanleiding om uit mn slof (of mn auto) te schieten (lees:springen).

En vrijwel altijd die ventjes in opgepimpte plasticautootjes en dure heertjes in nog duurdere auto's

Laatst nog een k*tmof in een dikke Audi rs4 op de A1 bij Deventer. Hoeremof zat met 160km/uur op mn bumper. Heb afgeremd tot 140 en ben toen op de rem gaan staan.

Toen wilde rechts langs me geen. Op het moment dat ie me net rechts wilde inhalen, heb ik mn auto vlak voor de zijne gegooid en mocht meneer vol in de ankers.

Toen ben ik hem verder achterna gegaan om ff een babbeltje te kunnen maken, maar meneer nam de eerste de beste afslag en ging ervandoor toen ie door had dat ik vastbesloten was om hem te pakken.

EDIT: Ik gedraag me normaliter altijd vrij normaal in het verkeer, en ben geen voorstander van agressie in het verkeer. Maar van bumperklevers sla ik op hol. Dat is het direct in gevaar brengen van mijn leven en da accepteer ik van niemand.

Hmm... daar komen dus de ongelukken vandaan...

Ja toch hun hebben niet de consqenties van zo`n aanrijding .

Nou als je vanachter in je auto goed wordt aangereden door een of andere slaperd of bumperklever, denk ik dat je de rest van je leven ook geen setje dumbbells meer de lucht ingooit.

Moeder van een maat van me heeft een whiplash opgelopen omdat ze door iemand ie niet oplette met 30km/uur van achter is aangetikt.

Arbeidsongeschikt!

Hmm... daar komen dus de ongelukken vandaan...

Als mensen zichzelf nu gewoon eens niet zo belangrijk vinden en een ander in hun waarde laten, heb ik geen reden om iemand op gevaarlijke wijze te achtervolgen.

Je moet ff incalculeren dat er ongeveer 30mtr voor me een auto reedt, en die vuile Mof met 160/uur op mijn bumper. Die Mof wilde me dusdanig opjagen dat ik de auto voor me ook op de kont zou gaan zitten.

Als de auto voor me had moeten remmen, had ik hier mss niet eens gezeten.

Wil dr ook ff bij vertellen dat meneer voor ie gauw de afslag opschoot, ook nog ff een ander op de kont ging zitten (amper 5mtr afstand houden, snelheid 130+)

Nou als je vanachter in je auto goed wordt aangereden door een of andere slaperd of bumperklever, denk ik dat je de rest van je leven ook geen setje dumbbells meer de lucht ingooit.

Moeder van een maat van me heeft een whiplash opgelopen omdat ze door iemand ie niet oplette met 30km/uur van achter is aangetikt.

Arbeidsongeschikt!

Ja maar ik zit op de fiets nu ff dan he ..... is wel een verschil ik kan niet tegen die auto op hoor .
Maar ik begrijp je verhaal .... ;)
Ik hou mijn mond want Ive been there, I saw it and Ive got it .
Ben ook 80 tot 100% afgekeurd omdat een vrachtwagen achteruit reed en over mij been heen reed ...
Tja moet je Marrie voor heten
Ik had geleerd achter een vrachtwagen of bus over te steken .
NU hebben ze van die toeters die af gaan als ze achteruit rijden .
Was 22 jaar geleden nog niet .

Neem maar wat hele relaxende thee ja :D

Marrrrriiiiieee Powerrrrrrrrr :P

Alweer een beetje afgekoeld happymar :D ?

Wat een gore kl***zak :mad:

Ja ik zit lekker aan mijn derde maaltijd en ik voel me lekker happy .
Ik heb net een het intervieuw gehad met de Femal .
Erg tof , ik lig met mijn verhaal over een week of 3 /4 in de winkel .
En dan is het payback time voor iedereen die me jarenlang hebben uitgescheten .
Ik kan het en ik doe het .... mijn sporten is mijn alles op het moment .
Eindelijk pease in mijn leven ..
KNuff marrie

Als mensen zichzelf nu gewoon eens niet zo belangrijk vinden en een ander in hun waarde laten, heb ik geen reden om iemand op gevaarlijke wijze te achtervolgen.

Je moet ff incalculeren dat er ongeveer 30mtr voor me een auto reedt, en die vuile Mof met 160/uur op mijn bumper. Die Mof wilde me dusdanig opjagen dat ik de auto voor me ook op de kont zou gaan zitten.

Als de auto voor me had moeten remmen, had ik hier mss niet eens gezeten.

Wil dr ook ff bij vertellen dat meneer voor ie gauw de afslag opschoot, ook nog ff een ander op de kont ging zitten (amper 5mtr afstand houden, snelheid 130+)

Dat begrijp ik, maar als je dingen gaat doen die hij niet echt ziet aankomen krijg je dus ongelukken...snap dat het vervelend is, maar dat je je daar zó druk om kunt maken snap ik niet.

be easy with the testosteron ;)

Dat begrijp ik, maar als je dingen gaat doen die hij niet echt ziet aankomen krijg je dus ongelukken...snap dat het vervelend is, maar dat je je daar zó druk om kunt maken snap ik niet.

Ach kind ik ga er niet eens op in ...
IK WORD WOEST OM DIT MENS ....

Rustig mar, laat je niet gek maken dame.

Ik kan me goed voorstellen dat je zwaar pissed was op de fiets. Zo zou ik me ook voelen.

maak je zo boos niet happymar , je hebt namelijk teveel negatieve karma in je lichaam , door stress , sleur en andere zaken . ik zou dat omzetten in coïtusuele karma :) dat werkt zo stressverlagend

goedzo mar goed laten weten wat je ervan vind :D

@ Mikki
Zeg mag ik vragen welke training jij doet, posten is geen sport .
je moet ook mensen hun verhaal lezen .
En niet oordelen over dingen waar je geen moer vanaf weet
Ik ben genoeg op dit forum aangevallen over mijn verhaal .
Maar ik laat wel zien dat ik serieus bezig ben met deze sport ...
Nu jij moppie ....
Want je komt bij een aantal mensen goed hun strot uit .
Sorry ga trainen en laat wat zien

maak je zo boos niet happymar , je hebt namelijk teveel negatieve karma in je lichaam , door stress , sleur en andere zaken . ik zou dat omzetten in coïtusuele karma :) dat werkt zo stressverlagend

vanaaf een mega ORGASME ......:D :D :D :D :D :D

dat doe je goed :thumbs:

je bent een toffe peer marie , maar wind je zo niet op ! dat staat een dame niet :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven