MuscleMeat

kl***zak

BigK

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ongeveer een jaar geleden begon ik te merken dat ik een pijnscheutje kreeg in mijn teelbal als ik me voorover bukte en terug recht kwam. Na een paar weken kreeg ik daarenboven pijn in mijn onderbuik (voelt als ontstoken) maar alleen als er op geduwd wordt. Ik heb ook wel is last van mijn onderrug. Dit gaat nu al maanden zo ... met ups en downs. Ik heb alle mogelijke onderzoeken ondergaan en ik word overal 100% fysisch in orde verklaard. Sinds een paar dagen is de pijn onhoudbaar geworden ... ben in het ziekenhuis geweest maar ik mocht dezelfde dag nog vertrekken (we kunnen u niet helpen meneer). Ze hebben me dan maar een mix van pijnstillers meegegeven, Ik word er gek van! :mad:

Heeft er hier iemand ervaring met acupunctuur?

waarop ben je allemaal onderzocht?

Klote man, ik heb zelf een tijd acupressure gedaan in NL was bij zo'n Chinees (Bei Fang) moet zeggen dat het wel goed geholpen heeft.
Was alleen niet in het ziekenfonds dus moest zelf die zooi betalen, eerste keer werd het overigens veel erger... maar je kunt het allicht proberen.

hebben ze ook gekeken naar je gewrichten in de lies streek?

Toen ik een jaar of 10 was heb ik een liesbreuk gehad, moet zeggen dat de pijn die jij beschrijft erg overeenkomt....van wat ik me nog kan herinneren. ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben geen dokter ... hoe doen ze dat ?

Acupunctuur... Naalden in je ballen... Ghahahahaha

Klote...:rolleyes:

ik dacht even dat je teelbalkanker had, helemaal toen ik dit las: we kunnen u niet helpen.
enig idee wat de oorZAK geweest kan zijn? (misschien tijdens het trainen oid?)... of helemaal geen idee?

Damn, klinkt heel vervelend. Zou toch eens een second opinion vragen.

Met alle respect voor de mensen op dit forum, ik weet bijna zeker dat een afgestudeerd arts of dokter het beter weet, dit even om eigen medicijnman spelen te voorkomen.

Mensen met dezelfde ervaring uiteraard daargelaten.

2nd opinion aanvragen in een ander ziekenhuis.

Doe je mss vaak one arm dumbbell rows?

Ben je op Soa's getest? Chlamydia kan pijn in de ballen
veroorzaken d8 ik.

Ik had dezelfde klachten.. bleek kanker te zijn.. wel weer helemaal genezen maar geen pretje! Zou het erg strak in de gaten houden!

geen kanker, geen soa en ik ben al in meerdere ziekenhuizen geweest ... Ik wil/moet gewoon iets alternatief gaan proberen

Gebruik je medicijnen? Ik had met bepaalde anti depressiva dat mijn ballen ineens heel erg pijn gingen doen.

Ik gebruik niks buiten een multivit (waar ook al is een tijd mee gestopt ben maar dat verandert ook niks).

Terug
Naar boven