AndroidHealthClinic

Klachten verholpen door yoga

Da Vince

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m73
Massa
80kg
Guy's,

Na 10 jaar zonder problemen getraind te hebben merkte ik dat ik afgelopen jaar steeds vaker last kreeg van "piepen en kraken" van ledematen en vooral diktes bij mijn schouderbladen vaak met koppijn tot gevolg.

Waar vaak rekken & strekken uitkomst bood was dit niet meer voldoende.
Tijdens mijn zoektocht om deze problemen te verhelpen kwam ik het volgende Yoga artikel tegen:

http://www.bodybuilding.com/fun/yoga_bodybuilding_benefits.htm

Yoga is vaak bij bodybuilders eerder iets wat ze links laten liggen of liever niet mee geassocieerd willen worden.
Ik had zelf zoiets van baat het niet dan schaadt het niet en maar eens de stoute schoenen aangetrokken.

Na enkele weken een paar keer per week een yoga serie van een minuut of 20gedraaid te hebben....weg klachten! geen druk meer op me rug, meer flexibiliteit en meer energie.

Mijn reactie is niet om iedereen aan het yoga'en te krijgen maar wellicht een oplossing te bieden voor die gene die tegen soort gelijke klachten aanlopen.

Series kan je eenvoud van het internet afplukken zoals:

http://www.yogaonline.nl/web/show/id=88893/contentid=799

Doe je voordeel ermee!

Gtz

Da Vince

Wel jammer dat het eerste woord dat ik op die site DETOX zie... nou ja niet mis met wat reken en strekken, maar ga niet te veel op die site lezen.

6 posts en dan toevallig reclame gaan maken... Ga ergens anders spammen man

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan je reactie "ergens" wel begrijpen hoewel deze erg kort door de bocht is Embryo.
Zelf gebruik ik dit medium meer informatief, de een is actiever met posten dan de ander lijkt me.
De suggestie die in aandraag mbt tot de series komt van een van de eerste resultaten die google naar voren brengt als je zoekt op dit onderwerp.
Nogmaals dit topic heeft geen commercieel doel maar is enkel bedoeld om personen die tegen de zelfde klachten als ik aanlopen wellicht een oplossing te bieden.

Ik vind het vervelend om hier mijn oprechtheid te moeten benadrukken maar wellicht geeft het hierbij meer vertrouwen in dit topic.

Bedankt om dit te delen Da Vince, ik ga het eens testen nu ik toch wat tijd heb voor zo'n dingen. Stretch oefeningen zijn altijd welkom.

wat waren je klachten precies aan je schouder? Ook net tussen rug en schouderblad ?
Ik ga het ook doen denk ik zit ook met pijntjes...

Waren vooral diktes langs de schouderbladen naast de ruggewervel ik ga er vanuit dat het de romboid spieren zijn.
Ik denk zelf dat het te maken heeft met ophoping van afvalstoffen na trainen soms met duimdikke knopen tot gevolg.
Als iemand meer over dit fenomeen weet laat het gerust weten.

Och dat meen je niet, ik zit met hetzelfde op mijn rhomboideus! Ook echt dikke knobbels! Hoe lang deed je het voor je effect had en ging je elke dag de oefeningen van de site af ?

Nu pak ik twee keer per week op niet trainingsdagen een willekeurige yoga serie.
Niet overdreven maar na enkele sessies was het al heel goed merkbaar en geen last van m'n rug meer, spanning valt echt van je af.

Je wordt behoorlijk met je kop in de feiten gedrukt hoe afgelopen jaren de houterigheid in je lijf is geslopen.

Ik kan je reactie "ergens" wel begrijpen hoewel deze erg kort door de bocht is Embryo.
Zelf gebruik ik dit medium meer informatief, de een is actiever met posten dan de ander lijkt me.
De suggestie die in aandraag mbt tot de series komt van een van de eerste resultaten die google naar voren brengt als je zoekt op dit onderwerp.
Nogmaals dit topic heeft geen commercieel doel maar is enkel bedoeld om personen die tegen de zelfde klachten als ik aanlopen wellicht een oplossing te bieden.

Ik vind het vervelend om hier mijn oprechtheid te moeten benadrukken maar wellicht geeft het hierbij meer vertrouwen in dit topic.
Mijn oprechte excuses. Ik schaam mij wel een beetje nu :o. Wist niet dat je zelf zoiets hebt meegemaakt. Sorry man, het spijt mij echt.
Ik wil daarom mijn steentje bijdragen aan dit topic. Laat mijn meerwaarde zich uiten in deze link. Immers ook niet commercieel bedoeld.
Veel beterschap aan allen.

Heb ook gehoord van een vriend van me dat dit zeer goed werkt.
Ook maar eens proberen dan :D

ok, sorry... Je hebt gelijk :) weeral mijn oprechte excuses. Ik weet echt niet wat ik heb...
Ik was even de almachtige wijsheid van het goddelijke Google vergeten...
Btw, je naam is verkeerd geschreven :o. Zelf google vindt je niet:(:(:(:(.
http://lmgtfy.com/?q=da+vince

Volgens mij ben je eigenlijk gewoon een echt girlieboy :). Mijn excuses weeral :), google zei dat immers. Ik heb zelf iets gevonden op deze meesterlijke databank van intrinsieke waarheid, toen ik zocht naar mensen die hun eigen naam niet eens kunnen spellen.

Barbie... ben jij het?

Met je schmink aan je kaken ,
en als je met mij gaat slapen
moet ik altijd een nieuw laken bestellen
je make up is enige wat kan tellen
terwijl je je naam niet eens kan spellen
.

Barbietrut met je natte k*t ,
poesje en strak bloesje ,
D-cup, make up,
hoor je thuis in een poppenhuis
of in een dwangbuis
?

Hier kan je trouwens de cd kopen (niet commercieel bedoeld).

Zeker een goed hulpmiddel, let wel dat een overdaad aan stretchen juist averrechts werkt. Het is dan ook zaak om een goede balans te vinden, luister naar je lichaam. Ook wil ik eraan toevoegen dat in sommige gevallen het een geval is van water naar de zee dragen simpelweg omdat de persoon 1 of meerdere oefeningen verkeerd uitvoert met als gevolg blessures die steeds terugkomen.

Terug
Naar boven