XXL Nutrition

Klanttevredenheid sportscholen

njoy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Wat vinden jullie van de sportscholen die er tot nu toe zijn op
het gebied van klantenservice, hygiene, materiaal enz??

Ben jij de nieuwe Jeffert?! :o

Hoi,

Ben ontzettend tevreden! Waar train jij?

Groetjes

Wat vinden jullie van de sportscholen die er tot nu toe zijn op
het gebied van klantenservice, hygiene, materiaal enz??
Ringer Sportplaza in Dordrecht is een grote sportschool gericht op kickboksen , mma, en oldschool krachtsport en sterkste manonderdelen. Er is veel aandacht voor vernieuwing zoals bootcamps binnen en buiten en crossfit. Het is een ruim opgezette sportschool met verschillende zalen voor lessen en heel veel parkeerruimte. De sfeer is gemoedelijk. De moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Dit lijkt wel een reclamecampagne.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train bij verschillende sportscholen in amsterdam. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de service
bij high end sportscholen veel beter vind maar dat ik me echt thuis voel bij de rauwe sportscholen.
Zijn er nog amsterdammers onder ons die suggesties hebben voor goede sportscholen?

Ik train bij verschillende sportscholen in amsterdam. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de service
bij high end sportscholen veel beter vind maar dat ik me echt thuis voel bij de rauwe sportscholen.
Zijn er nog amsterdammers onder ons die suggesties hebben voor goede sportscholen?

Noem eens wat rauwe sportscholen dan ;) Heb precies hetzelfde als jouw namelijk, train zelf bij een hele luxe gym maar zou liever hardcore gaan :cool:

Terug
Naar boven