XXL Nutrition

klein vraagje over overtollig vet.

viske

Cool Novice
Waardering
1
Ik heb 2 plaatsen waar ik mijn vet weg wil krijgen.
Ik moet er wel bij zeggen dat het een beetje genetisch is aangelegt, niet dat ik fors gebouwt ben ofzo, maar puur de opslagplaatsen waar het vet zich als eerste ophoopt ( mijn theorie.. ). Heb dit ooit gelezen dat er delen in je lichaam zijn waar je vet zich het ''liefste'' ophoopt, en ook weer als laatste weggaat bij vetverlies.
Het zijn dezelfde plaatsen als bij mijn vader namelijk bij de

1. borst,

Dus dat er meer vet is bij mijn ''borsten'' waardoor ik een beetje kleine ''tietjes'':p krijg, echt van die puntige. ( sorry voor de verwoording )

Hoe krijg ik dit het snelste weg, bijvoorbeeld een oefening die het breder maakt waardoor het vet verdeeld raakt, of iets dergelijks..

2. Onder in me buik.

Onder me navel zo'n ''bobbel'' vet, dus als je via de zijkant kijkt, je mijn buik echt recht ziet, en daaronder dan zo'n heuveltje van vet, wat ik erg lelijk vind. Ook een beetje aan de zijkant van mijn buik, dus boven mijn heupen is het een beetje, maar dat is minder belangrijk.

Ik ben radeloos want ik weet niet wat ik ermee moet, vind het zelf erg lelijk. Ben voor een groot gedeelte ook aan fitness begonnen om dit weg te krijgen.

ALLES is welkom, ervaringen tips, alles!

Dankuwel!

je kunt het volgens mij niet plaatselijk wegwerken, maar ga gewoon cardioen. dan gaat het vanzelf weg.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik doe ook wel cardio , zon uurtje per week.

Maar heb ook van mijn 6e tot mijn 16e gevoetbalt, en op mijn 15e had ik het al, dus het is niet echt vet omdat ik nooit genoeg gesport heb ofzo, want heb heel mijn leven gesport.

Denk maar eerder aan 3 uurtjes cardio per week.
Flink krachttraining doen.
Spiermassa betekent veel meer energie verbranden!

Die "tetjes" kunnen hormonaal zijn, komt wel meer voor in de puberteitn, heb het zelf ook gehad. Die zouden in principe moeten verdwijnen met het ouder worden, en nee, je kan ze niet wegtrainen of ¨met cardio.

Heb het ook gehad, het verschil bij mij was, dat het onmogelijk was dat het zou verdwijnen, dus ik heb het laten wegnemen...

Ik zou zeggen, wacht nog een tijdje af... Gaan ze niet weg, dan moet je maar een arts consulteren fzo...

of neem je toevlucht tot Lipo6 of Hydroxycut hardcore :)
als je niet zulke straffe fatburners ziet zitten gewoon CLA of omega3 ( onverzadigde vetzuren zorgen voor vetafbraak )

en doe cardio NA je krachttraining, dan zijn je glycogeenspiegels laag en verbrand je nagenoeg direct vet!

Jezus wat een antwoorden..

VOEDING, KRACHT TRAINING EN CARDIO do the trick! en een ijzer sterke wil ! Dan kom je er wel.

Lees dus eerst de sticky's eens.:rolleyes:

BTW, ik heb/had het zelfde probleem als jou, na een paar maanden flink kracht training cardio en voeding kom je er echt wel! Moet nu alleen het laatste nog weg zien te krijgen en dat zijn bij mij de die lovehandles.. zijn al bijna weg :)

Jezus wat een antwoorden..

VOEDING, KRACHT TRAINING EN CARDIO do the trick! en een ijzer sterke wil ! Dan kom je er wel.

Lees dus eerst de sticky's eens.:rolleyes:

BTW, ik heb/had het zelfde probleem als jou, na een paar maanden flink kracht training cardio en voeding kom je er echt wel! Moet nu alleen het laatste nog weg zien te krijgen en dat zijn bij mij de die lovehandles.. zijn al bijna weg :)

same with me, veel maar clean eten , keihard trainen en goede rust daarnaast doe ik zelf geeneens cardio ;)

Terug
Naar boven