Fitness Seller

kleine magere mannetjes/vrouwtjes

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Ik ben zelf groot en breed, maar als ik een gespierd iemand van 2m20 zou ontmoeten, zou ik dat intimiderend vinden.

Toch gebeurt het heel vaak dat graatmagere mannetjes en vrouwtjes van 1m60 of kleiner voor mij komen staan en me de les spellen.
Ik bedoel daarmee een agente die op een niet vriendelijke wijze zegt dat je een bepaalde straat niet in mag of zo'n ventje dat je probeert te overtuigen dat je met je spieren en lengte helemaal niets bent.

Ik vraag me af: voelen die zich nooit bedreigd? Ik zou me in hen plaats enorm geintimideerd voelen. Misschien een rare topic, maar ik vroeg het mij gewoon af hoe jullie dit ervaarden.

:roflol: Het gaat om je uitstraling jonge. Als jij uitstraalt dat je elk moment iemands ass kan gaan whoopen, dan zul je heel anders behandeld worden.

Ben 1.70, bij 1m80 a 90 voel ik me niet anders.

Zo grote kollosen komen wel erg intimiderent over.
(tenzij het panlatten zijn)

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Het gaat om je uitstraling jonge. Als jij uitstraalt dat je elk moment iemands ass kan gaan whoopen, dan zul je heel anders behandeld worden.

wel ja, ik ben groot en breed, maar heb een engelengezicht. zelfs als ik boos word, blijf ik een engel. zo van: die slaat niet, roept niet...tot ik mijn stem eens verhef, dan reageert men vaak van: wow, dit hadden we niet verwacht...

Gewoon zo'n neus ring nemen en een tattoo in je nek
dan is iedereen bang voor je :D

Ik ben zelf groot en breed, maar als ik een gespierd iemand van 2m20 zou ontmoeten, zou ik dat intimiderend vinden.

Toch gebeurt het heel vaak dat graatmagere mannetjes en vrouwtjes van 1m60 of kleiner voor mij komen staan en me de les spellen.
Ik bedoel daarmee een agente die op een niet vriendelijke wijze zegt dat je een bepaalde straat niet in mag of zo'n ventje dat je probeert te overtuigen dat je met je spieren en lengte helemaal niets bent.

Ik vraag me af: voelen die zich nooit bedreigd? Ik zou me in hen plaats enorm geintimideerd voelen. Misschien een rare topic, maar ik vroeg het mij gewoon af hoe jullie dit ervaarden.

ik denk dat die mensen van nature zelfvertouwen of zelfoverschatting hebben en jij misschien status ontleent aan je lichaam of aan die van iemand anders serieuzer neemt die 100 kilo weegt.

(valt me op dat vooral jonge wijven zich zo gedragen omdat ze denken dat ze toch geen tikken krijgen.)

Ik ben alleen bang voor negerinnen van 100 kilo. Kerels boeien me niet, als je 2.20 bent en vervelend doet krijg je een kopstoot in je ballen.

ik denk dat die mensen van nature zelfvertouwen of zelfoverschatting hebben en jij misschien status ontleent aan je lichaam of aan die van iemand anders serieuzer neemt die 100 kilo weegt.

(valt me op dat vooral jonge wijven zich zo gedragen omdat ze denken dat ze toch geen tikken krijgen.)

Ik leg gewoon een bananenschil voor dat soort wijven, ze denken dat alle venten voor hen vallen en wanneer er eens een mottig jong wijf een kort rokje draagt begint ze te klagen dat ze wordt begluurd, trek dan iets anders aan, denk ik steeds!!!!

haha de eerste zin in dit topic: ik ben zelf groot en breed. was voor mij al een indicatie dat dit nergens over gaat.

wat heeft lengte er nou mee te maken :scratch:
dus omdat jij lang bent moet iedereen die korter dan jou is opeens bang voor je zijn?
raar topic hoor

je laat ahv dit topic duidelijk zien dat je geen zelfvertrouwen hebt en onzeker bent. beter dat je daar eerst aan werkt.

ik ben ook groot en breed :orly:
:yarly:

ego trip tijd???

ik ben nooit onder de indruk van hoe groot of breed iemand zou mogen zijn.. als iemand denkt mij daarmee te kunnen 'intimideren' heeft diegene het goed mis

Ik ben nooit bang geweest voor mensen die groter/breder waren dan mij, ook niet toen ik nog onder de 60 kilo woog.
Of het gewoon domheid was of teveel zelfvertrouwen weet ik niet, heb iig aardig wat klappen gevangen door die houding.:o

Ben er nog steeds niet bang voor, maar ben wel voorzichtiger met mn houding en wat ik zeg.

Terug
Naar boven