spark
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
m.a.w jij bent een p*ssy en laat helemaal over je heen lopenIk ben zelf groot en breed, maar als ik een gespierd iemand van 2m20 zou ontmoeten, zou ik dat intimiderend vinden.
Toch gebeurt het heel vaak dat graatmagere mannetjes en vrouwtjes van 1m60 of kleiner voor mij komen staan en me de les spellen.
Ik bedoel daarmee een agente die op een niet vriendelijke wijze zegt dat je een bepaalde straat niet in mag of zo'n ventje dat je probeert te overtuigen dat je met je spieren en lengte helemaal niets bent.
Ik vraag me af: voelen die zich nooit bedreigd? Ik zou me in hen plaats enorm geintimideerd voelen. Misschien een rare topic, maar ik vroeg het mij gewoon af hoe jullie dit ervaarden.

Ik ben zelf groot en breed, maar als ik een gespierd iemand van 2m20 zou ontmoeten, zou ik dat intimiderend vinden.
Toch gebeurt het heel vaak dat graatmagere mannetjes en vrouwtjes van 1m60 of kleiner voor mij komen staan en me de les spellen.
Ik bedoel daarmee een agente die op een niet vriendelijke wijze zegt dat je een bepaalde straat niet in mag of zo'n ventje dat je probeert te overtuigen dat je met je spieren en lengte helemaal niets bent.
Ik vraag me af: voelen die zich nooit bedreigd? Ik zou me in hen plaats enorm geintimideerd voelen. Misschien een rare topic, maar ik vroeg het mij gewoon af hoe jullie dit ervaarden.

Ik ben zelf groot en breed, maar als ik een gespierd iemand van 2m20 zou ontmoeten, zou ik dat intimiderend vinden.

Ik ben zelf vrij lang, 1.95 (totaal niet breed trouwens). Maar ik moet wel zeggen dat ik zo'n lange, ongespierde slungel van 2.20m intimiderender zou vinden dan een gespierd iemand van 1.60m.

vreemd dat ik de eerste ben die er om vraagt..
pics.
neem voorbeeld aan wolfie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
6de post.
Volgende keer ook even de eerste pagina lezen, ipv enkel de tweede
ik ben alleen bang voor negerinnen van 100 kilo. Kerels boeien me niet, als je 2.20 bent en vervelend doet krijg je een kopstoot in je ballen.
Sorry maar ben jij een bepaald lichaam nodig om je gelukkig te voelen en ben je erg onzeker ?Ik ben zelf groot en breed, maar als ik een gespierd iemand van 2m20 zou ontmoeten, zou ik dat intimiderend vinden.
Ik ben nooit bang geweest voor mensen die groter/breder waren dan mij, ook niet toen ik nog onder de 60 kilo woog.
Of het gewoon domheid was of teveel zelfvertrouwen weet ik niet, heb iig aardig wat klappen gevangen door die houding.
Ben er nog steeds niet bang voor, maar ben wel voorzichtiger met mn houding en wat ik zeg.