AndroidHealthClinic

kleine magere mannetjes/vrouwtjes

moet je 27 jaar voor zijn om zulke topics te starten..lol

niet alles heeft met uiterlijk te maken.. je mentaliteit en innerlijk speelt een grote rol
jij mag dan wel breed zijn en agente klein, maar die agente heeft daar gewoon schijt aan.
uitstraling en mentaliteit <-- en daar hoef je echt niet stoer voor te doen

Veel mensen,zeker in overheidsfuncties zijn er niet mee bezig (de kracht die iemand heeft om schade toe te brengen)omdat ze vroeger zo erg gepest zijn dat ze verblindt door wraak zijn.
Door hun blinde vlek zijn ze dus niet snel geintimideerd.......tot ze een keer goed klappen krijgen, dan moeten ze opeens slachtofferhulp hebben en zitten ze in de ziekte wet en hebben ze een trauma.

Ik ben zelf vrij lang, 1.95 (totaal niet breed trouwens). Maar ik moet wel zeggen dat ik zo'n lange, ongespierde slungel van 2.20m intimiderender zou vinden dan een gespierd iemand van 1.60m.

neem voorbeeld aan wolfie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben zelf groot en breed, maar als ik een gespierd iemand van 2m20 zou ontmoeten, zou ik dat intimiderend vinden.

Toch gebeurt het heel vaak dat graatmagere mannetjes en vrouwtjes van 1m60 of kleiner voor mij komen staan en me de les spellen.
Ik bedoel daarmee een agente die op een niet vriendelijke wijze zegt dat je een bepaalde straat niet in mag of zo'n ventje dat je probeert te overtuigen dat je met je spieren en lengte helemaal niets bent.

Ik vraag me af: voelen die zich nooit bedreigd? Ik zou me in hen plaats enorm geintimideerd voelen. Misschien een rare topic, maar ik vroeg het mij gewoon af hoe jullie dit ervaarden.
m.a.w jij bent een p*ssy en laat helemaal over je heen lopen:)

Ik ben zelf groot en breed, maar als ik een gespierd iemand van 2m20 zou ontmoeten, zou ik dat intimiderend vinden.

Toch gebeurt het heel vaak dat graatmagere mannetjes en vrouwtjes van 1m60 of kleiner voor mij komen staan en me de les spellen.
Ik bedoel daarmee een agente die op een niet vriendelijke wijze zegt dat je een bepaalde straat niet in mag of zo'n ventje dat je probeert te overtuigen dat je met je spieren en lengte helemaal niets bent.

Ik vraag me af: voelen die zich nooit bedreigd? Ik zou me in hen plaats enorm geintimideerd voelen. Misschien een rare topic, maar ik vroeg het mij gewoon af hoe jullie dit ervaarden.

Die agente heeft een pistool. Daar legt groot en breed het toch echt tegen af :rolleyes:

Nu weten we waarom TS traint...

Waarschijnlijk ben je dan toch niet zo breed als je zegt dat je bent:o

vreemd dat ik de eerste ben die er om vraagt..

pics.

Ik ben zelf vrij lang, 1.95 (totaal niet breed trouwens). Maar ik moet wel zeggen dat ik zo'n lange, ongespierde slungel van 2.20m intimiderender zou vinden dan een gespierd iemand van 1.60m.

Wacht maar tot je Sem Schilt in een donker steegje tegen komt :)

6de post.

Volgende keer ook even de eerste pagina lezen, ipv enkel de tweede

Sorry,

internet-cop.gif

Het is de uitstraling in je gezicht die mensen echt bang kan maken.

Sorry maar ben jij een bepaald lichaam nodig om je gelukkig te voelen en ben je erg onzeker ?
Ik zou zeggen neem een psychiater die kan jij hier als goed is wel van af helpen

Laatst bewerkt:
iedereen is groot en breed on teh interwebz.

Ik ben nooit bang geweest voor mensen die groter/breder waren dan mij, ook niet toen ik nog onder de 60 kilo woog.
Of het gewoon domheid was of teveel zelfvertrouwen weet ik niet, heb iig aardig wat klappen gevangen door die houding.:o

Ben er nog steeds niet bang voor, maar ben wel voorzichtiger met mn houding en wat ik zeg.

Oh yeah, Herken ik ook.

Terug
Naar boven