XXL Nutrition

Verkocht kleine plyo/squat/step up box

karatedude89

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m85
Massa
83kg
ik ga binnenkort blocks kopen om power cleans enzo vanaf te doen. maar die zelfde blocks kan ik ook gebruiken voor box squats. dus heb ik deze niet meer echt nodig.

de afmetingen zijn 35x40x45 cm.
na laten maken naar dit model: http://www.strengthshop.de/mobility-conditioning-1/plyo-boxes/wooden-plyo-box-aus-holz.html

met handgrepen voor makkelijk verplaatsen. als je meer foto's wilt. dan even vragen
opsturen zou wel kunnen, maar liever ophalen

richtprijs: 50 euro. bieden mag

2014-02-07 09.11.52.jpg

20140407_161316.jpg

20140407_161259.jpg

20140407_161247.jpg

Jammer dat je geen hogere verkoopt, anders had ik die matten+ box wel in 1 koop gedaan.

Succes man!

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat je geen hogere verkoopt, anders had ik die matten+ box wel in 1 koop gedaan.

Succes man!

grote had ik vorige week nog wel in de verkoop maar kan ik ook nog wel aankomen als je echt interesse hebt.

momenteel is voor iemand anders al een grote box. de matten. en een verstebare bank gereserveerd.
en kreeg ook nog een ander bod op de matten los.
de 1e koper heeft uiteraard voorrang. maar als hij alsnog de matten ofzo achter laat zijn er nog wel mogelijkheden

grote had ik vorige week nog wel in de verkoop maar kan ik ook nog wel aankomen als je echt interesse hebt.

momenteel is voor iemand anders al een grote box. de matten. en een verstebare bank gereserveerd.
en kreeg ook nog een ander bod op de matten los.
de 1e koper heeft uiteraard voorrang. maar als hij alsnog de matten ofzo achter laat zijn er nog wel mogelijkheden

Is goed, laat maar weten.
Ik ben in ieder geval geïnteresseerd als je een grotere box+ de matten nog verkoopt.

Is goed, laat maar weten.
Ik ben in ieder geval geïnteresseerd als je een grotere box+ de matten nog verkoopt.

oke das prima, maar ik verwacht dat de matten gewoon mee gaan in de verkoop met de box en het bankje.

losse boxen of pulling blocks etc, kan nog wel

nog iemand intresse?

extra foto's toegevoegd in de begin post.

Terug
Naar boven